ChellBell - har født! Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg syns jo det er veldig koselig å synge litt for bebisen.. spesielt hvis det er den samme sangen hver dag som h*n kan kjenne igjen etter fødselen. Men nå sitter jeg og klarer ikke komme på en eneste sang! Jo, jeg kommer på Bæ, bæ lille lam, men syns den er litt kjip... Dere som synger til den lille, hvilken sang synger dere?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 mannen min synger hver kveld for lillegutt. bæ bæ lillelam:)
Ella78 m/ A&M Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Jeg synger en aftenbønn som ble sunget for meg da jeg var liten. Synger den nesten hver dag, mest for at han skal gjenkjenne stemmen min og kanskje sangen når han kommer ut. Har et lite håp om at det skal trøste han når han gråter....
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Huff, synger ikke for denne babyen. Snakker med babyen, men synger ikke. Sang når jeg gikk med eldstemann, men nå føler jeg at dagene flyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå