ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Skal til Amsterdam på jentetur i morgen. Har ikke noe på kontoen nå (1000 kr), men siden lønning kommer egentilg 12, som er helligdag vil det si at det kommer i morgen. Hadde dere tatt sjans på at lønningen kommer som den skal (aldri vært problem med det før) eller hadde dere fått feks mannen til å overføre i dag i tilfelle? Han reiser bort i helgen, så det er ikke så lett å få han til å gjøre det hvis jeg ringer fre eller lør og sier at lønningen ikke har kommet....
Alba44 Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg ville overført i tilfelle. Kjedelig om det skulle oppstå forsinkelser. God tur!!
Babykilo Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Tror jeg ville sjansa. Det går da vel sikkert bra. :-) God tur, ja.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2008 Ja, jeg gjør det, jeg! Ikke minst kjedelig å gå å bekymre seg unødig... Takk
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 ville overført.. hehe kan alltids skje noe som gjør at punchingen blir forsinket, av egne erfaringer :S
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Jeg hadde satset på at lønna kom inn:0) Men er lite bekymringsfull av natur, jeg da.... ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå