Gå til innhold

Babyen stokk...! :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Guri, nå opplevde jeg akkurat noe rart! Jeg sitter å skriver i kjelleren, til eksamensinnlevering nå. I nabolaget skal det bygges nye hus, og de sprengte akkurat i berget. Jeg stokk jo litt, men babyen stakkars.. hoppte til værre enn mamma...! :o) Var bare så koselig å kjenne at han følger med.. Jeg er idag i min 25 uke.

 

Lignende opplevelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, dakkars liten ;)

Jeg hadde det med min første (er ikke langt nok på vei til å føle det nå), og det at han hikket hele tiden! Det er jo litt koselig da, selvom det å skvette ikke er så koselig.

Skrevet

hehe, jeg har gått og glist av det hele dagen jeg ;o) Så lite skal det til for å glede mamma!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...