Gå til innhold

Svimmel og melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går besvimte jeg i byen. Spydde på bussen hjem igjen, og svimte av i dusjen. I dag våknet jeg med melk i puppene. Har dette en sammenheng eller burde jeg ringe legen? Er litt i ørska i dag og....Følelsene i beina er på halv tolv, og føler at jeg ikke får puste. Noen som har hatt noen av disse symptomene før? Noen som kan hjelpe meg? Er litt redd. Er førstegangs, så jeg vet ikke så mye heller om hva jeg skal kjenne etter eller hva som er normalt i en graviditet. Setter stor pris på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke svimmel har sammenheng med melk. Høres ut som blodtrykksfall. Hvor langt er du på vei? Vanlig å slite med pusten lenger ut i svangerskapet, fordi den lille begynner å ta større plass. Ville tatt det opp på neste kontroll evt bestilt time hos lege hvis du er bekymret.

Skrevet

Er i uke 23+2

Skrevet

Glemte og å skrive at jeg er tørr i munnen hele tiden. Det går masse vann. Drakk nesten 13 liter vann i går..... Og har drukket 5-6 glass siden jeg stod opp i dag....Skjønner ingenting, for jeg har vært energisk og i stor form nesten hele svangerskapet (etter de 2 første mnd) og i går merket jeg med engang at det var noe galt når jeg stod opp. Var ikke helt megselv....Kan det være varmen også? Men gikk jo kledd ganske sommerlig i går, og besvimte inne på kjøpesenteret. Der er det jo ikke så varmt. Kan det kanskje være at jeg er FOR aktiv? Formye stress? Blodtrykksfall? Hva gjør det? Er det noe farlig for barnet?

Skrevet

13 liter vann? Har du tatt blodsukker hos legen? Blodtrykksfall kan man få i varmen og når man reiser seg for fort. Lavt blodtrykk kan komme av lite væske også, men ser jo ut til at du får i deg nok:) Hyppig vannlatning og tørste kan være symptom på diabetes. Tisser du mye? Kanskje du bør bestille time hos legen. Ikke lett å si. Kun en lege som evt kan si hva som er galt, og om det er noe galt. Det er jo normalt med plager i svangerskapet også.

Skrevet

Hehehe...Ja, har tatt blodsukker hos legen. Men dette kom alt på engang i går. Drakk ikke SÅ masse vann før. Tror nok jeg må ta en prat med lege ja. Men er litt flau. Kanskje det ikke er noe. Kanskje det bare er helt vanlig....Hehehe. Takker masse for svar, og setter pris på flere svar om noen har noe ;-)

Skrevet

Hadde ikke diabetes når jeg sjekket blodsukkeret for 2 mnd siden,men kan kanskje ha fått det nå? Tisser mere enn før, ja, men ikke sånn hele tiden liksom. 2 ganger på nettene. Faste tider tilogmed:) Og en 6-7-8ganger på dagen ca....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...