Gå til innhold

ang jobb - nervøs :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

rett før første mai ble vi oppringt av en barnehage som ba meg levere inn cv med tanke på at dem muligens hadde jobb til meg. så vi kjørte ut og la cv'en i barnehagens postkasse samme kveld.

hørte siden ingenting fra dem. og valgte ringe dem mandag denne uken. de skulle snakke med styret og kontakte oss på nytt om et par dager. nå er det torsdag og hører fremdeles ingenting .....

er dette vanlig praksis?

trenger virkelig en jobb etterhvert og denne jobben hadde virkelig vert spennende og utfordrende. men føler så sterkt at nå holder jeg på miste den før jeg har fått muligheten til å vise at jeg duger.. :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville muligens ringt engang til å hørt,om de ikke svarer da så finn deg en ny..høres ikke særlig seriøst ut..

Skrevet

har sendt søknad til alle barnehagene i relativ nærhet. og er blitt lovet svar innen tre uker om jeg får jobb (kommunen som lover). men er ny innflyttet og vet at de andre som har søkt kommer fra stedet og er godt kjent. er derfor redd at jeg ikke får jobb der heller.

har hørt via omveier at ting skjer veldig seint her, men dette begynner virkelig gå meg på nevene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...