Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Visst du tror du har en kjønnsykdom skal det være gratis ja og du skal komme inn så og si på dagen på en Ø-time! Lykke til så mye, håper du ikke har d!! Men da må du ikke bruke legetimen til noen annet... Da må du betale.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Hi her! Her e hvertfall saken: Gikk til legen for å teste meg for kjønnsykdommer (min x har tydligvis aldri testet seg selv om han sa han hadde da vi va sammen!) Hvertfall tar diverse tester å legen spørr om hun kan hjelpe med noe mer, sier nei! men kommer på i det jeg skal gå at jeg e tom for medisinen min-- så får en resept på den! Ikke noe konsolasjon rundt det! Da jeg kommer i luka skal dem ha 177 kr! Hva sier jeg,,, sier at dette skal jo vere gratis! men nei det nekter de på! Sier jeg skal betale 35kr for resepten resten får legekontore refundert! eg sier at dette skal jeg sjekke opp i! E hyggelig å ikke noe annet! Hun i luken derimot Jajja kommer hjem å finner dette på nettet: Testing og behandling av gonoré, klamydia, hiv, syfilis og hepatitt B er gratis fordi de omfattes av smittevernloven. Du har også plikt til å gå til lege om du har mistanke om en av disse sykdommene. Ringer tilbake sier dette, hun e krass å sur å sier at dette må jeg komme å vise dem for dette har de aldri hørt om! Jeg prøver å finne siden til henne men klarer ikke finne den igjen, hun sier greit men kom å betal 130 for legetimen, du hadde jo ikke bestillt den for testing, jo sa jeg det har jeg gjort! Så sier jeg at jeg kan ringe fylkeslegen å høre med ham å at jeg beklager veldi om jeg har tatt feil.... da blir hun helt stresset å sier vi skal finne ut av det å ta kontakt! Tydligvis redd for at jeg sku ringe fylkeslegen!! Jeg pleier aldri bry meg med ting egentli, men etter å ha blitt tråkka på av x så e jeg lei!!! Nå orker jeg ikke mer drit!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Kan noen legge dette ut på skravle for meg da??
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Å her kommer historien videre selv om sikkert ikke noen e intresert!! Ringte til helsestasjonen å fikk pratet med en, hun forklarte meg at jeg hadde helt rett!! Hun spurte om hun sku ringe til legekontoret for meg men takket nei å sa jeg kunne ringe selv! Ringer til legekontoret å forklarer høffelig at jeg har pratet med helsestasjonen å at jeg hadde helt rett, da får jeg beskjed om at: Vi har diskutert dette med resten av legekontoret, det er faktisk opp til hvert enkelt legekontor å bestemme dette, de må se pasientene ann! Å at det ikke va bare å fly å ta sånne tester i hytt å pine! Noe så frekt det e faktisk første gang jeg var der å testet meg!! så sa hun hade å la på! Jeg ringte tilbake til den helsesøstra å sa hva hun hadde sagt å hun ble rimeli sjokka, dette fannt hun seg ikke i... å skal nå ta det videre med komunelegen!! Hater dagen i dag, hater lege dama Å HATER AT JEG MÅ ELSKE DEN LOOSEREN AV EN X:::::::::::
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 det samme skjedde meg, trasige greier. kom i luka, fikk beskjed om å betale hundre og ette eller anna kroner, og sa fra om at dette måtte være feil. skreiv en skriftlig klage, og fikk refundert pengene. jævla flaut å måtte klage om noe sånnt, men det er pokker meg en prinsippsak. følte meg som om jeg tok GU for fornøyelsens skyld. grrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå