Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 ...klager over at de er på turer (oi oi oi..som om tog er noe farligere å ta mellom 7 og 17??) eller at de aldri er på turer (dette inngår ikke i rammeplanen at man på død og liv MÅ på alle turer det er snakk om).. Maks prisen for foreldre er 2330, fastsatt av Regjeringen. Hvor mye tror dere egentlig dere for uten å betale for det?? At statstilskuddet øker, har jo i praksis ikke betydning for at de små får flere turer?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg signere her jeg. Er dritlei foreldrer som søker bhg plass til barna sine, men er livredde for å sende dem dit. Skriver innlegg etter innlegg om hvor mye dem grue seg til å sende gullgutten eller gulljenta si i bhg. Det er altfor dumt, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 som om det er den eneste ungen i verden!!! De ansatte er da der for alle? Overhørte engang en førstegangsmor som påla de ansatte å bytte undertøy på en halvannetåring før og etter de skulle ut. Med en laaaaang reprimande om hva hun skulle ha på til de forskjellige temperaturene... Herregud, tenkte jeg. Håper de faller ned på jorda snart..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Anonym 1158 Herregud - det er da lov å ha følelser??? Vi har bhg-plass og jeg gruet meg for å levere den første tiden: vil han trives, savner han meg, får han sove osv. Kalles å være menneskelig.
Umulia med Amalia Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Jeg gruer meg ofte fortsatt, har hatt snuppa i bh i snart et år. Syns det er bra at hun er i bh, men hun vil ofte ikke. Når vi er ute å kjører bil starter hun oftes turen med å si: jeg vil ikke i barnehagen. Vet etter hva de ansatte har fortalt med at hun liker seg best når det er få barn rundt henne, og de sier at hun er ei forsiktig jente. Noen dager blir jeg helt deprimert av å kjøre henne, fordi hun er så lei seg (og det gir seg ikke fem min etter at jeg går, iflg de ansatte) Noen perioder trives hun mer enn andre, og jeg håper at det blir bedre med tiden. Når det gjelder pris på bh: tror dere virkelig dere får NOE gratis. Staten tjener mer på at begge foreldrene jobber, enn det som gies i overføringer til bh!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå