Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Misforstå meg rett, jeg ønsket å bli gravid, jeg vil ha barnet mer enn alt annet men fy som jeghater å være gravid.. Legge på meg, bli stor, ikke få ta del i festligheter fordi jeg ikke orker. Ikke nyte en kald øl i varme sommersdager (jeg har ingen trang til det men når jeg ikke kan vil jeg gjerne) Vil ha sommerferie å syden, med barna og strand og sol og varme. En kald cider/øl å på bordet ved siden av. Sole meg og bli brun på en slank og fin kropp!!! ÅÅ, sikkert bare jeg som vil ha i pose og sekk, men er drittlei av å være gravid!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Kunne ikke vært mer enig. Trøster meg med at det er siste gang jeg skal være det, og det hjelper litt. Men det verste er at jeg har så bekkenløsning at jeg nesten ikke kan gå. Men 9 uker til...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Enig...Bekkenløsninga har tatt vekk gleden av å være gravid. Men om 7 uker kommer lille gull. Jeg kan nå enes om at det er lettere gå gravid i 20 årene.. Har nå godt passert 30 og det er langt tyngre nå.. Tok ferien i påsken vi da,så det ble strand og sol da,pilsen var igrunn sårt savnet men muligheten kommer jo igjen...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Finner ingen glede i å bli stor å tjukk, vagge å vralte. Gå på do i eningen, være kvalm, eller evt spise mye mye mer enn vanlig. Ha sur/salt/søtbehov 24/7. Ikke kunne dele en flaske vin, ikke kunne dra på båttur uten å være sikker på doen er stor nok til meg... evt at det er do der i det hele tatt! Ikke kunne gå på stranda fordi jeg følermeg aldeles ikke vel uten klær, ikke nyte venners selskap på kveldene for da er jeg så trøtt at jeg orker ingenting. Helst ville ligge i armkroken til min kjære hele natten, har lyst på sexmen føler meg feit og ekkel og vil ikke uten at rommet er mørkt!! Nei fysj å fy... Gleder meg til skatten er ute=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå