Jodasåneidaså Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 - At jeg fremdeles har så vondt i halve hodet at det føles som det skal eksplodere - At frisørhelvetet jeg hadde time hos i dag klokken 11 åpenbart glemte akkurat den avtalen, slik at jeg kom til låst dør - At frisørhelvetet heller ikke har svart på de ca 103 anropene eller tekstmeldingene jeg i den anledning produserte - At frisørhelvetet antageligvis er på stranda, slik at jeg tydeligvis ikke får klippet det teite håret mitt i dag heller - At jeg gjerne skulle ha vært på stranda selv, om jeg ikke hadde hatt så jævlig vondt
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg hater ikke i dag, så jeg kan jesus-aktig påta meg å bære litt for andre. Skal jeg bære frisørhelvetet eller hue?
Jodasåneidaså Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Begge deler? Du kan forresten bære tannlegen også, som har gitt meg lumske smertestillende som ikke engang virker.
prekæs Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Stakkar. Tassen er syk og jeg er hjemme fra jobb. Skulle gjerne vært ute men tassen er syk:) Og plenen er lang. Jeg burde vært ute og gått tur, men da hadde tassen vært frisk..og da hadde jeg vært på jobb. Et rent hus er vel muligens eneste fordel. Og en kosete gutt som vil sitte i amkjok:)
KaMa Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 I dag hater jeg bare selvsagte ting, men elsker desto mer. Mormor ønsker å være mormor hele neste uke, så mor får være eksamensmonster i ro og fred. Jeg stoppet henne når hun kom til fredag, og hoppet en dag tilbake. Men dette blir den lengste tiden uten småfolk i hus siden fødsel. Fra mandag til Torsdag. Herrejesus. Jeg tenker det er mulig å slenge inn en kinotur en av de kveldene. Og så er det soool og det skal være soool lenge. :-DDDD
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Nå skal du ikke tøye det for langt, ellers må jeg bli streng og det gidder jeg ikke i dag, manneløs som jeg er, juhu!
Jodasåneidaså Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2008 Ja men, jeg har store, våte dådyrøyne? *fnis* Skal forresten finne ny frisørjævel nå, så du slipper å bære den forrige. Denne dagen er åpenbart skapt for tortur, så jeg kan like gjerne hoppe i det og få håret klippet av en vilt fremmed, som garantert kommer til å forringe utseendet mitt i måneder fremover.
Jodasåneidaså Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2008 Stakkars tassen. Trøste! Men heldig med amkjok, jeg skal også abonnere på en sånn i mitt neste liv.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Da får du slenge muggene i kryss over issen og smyge deg vegglangs. Dådyrøyne er forresten søtest på dådyr, men ok da.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 helvetes stress morgen... 1.glemt solbriller hjeme 2.måtte vekke barnepiken som ikke var i form. 3.hive ungene av på skolen 4. ikke ordnet håret 5.bare på meg filler 6. rekke møte 7. stress for å rekke møtet 8. reina på bilen ikk til HELVETE...........OG DET BETYR at med servo, så er rattet mer eller mindre ubukelig 9.tom for røk 10. stopper sikkert opp pga manglende bensin snart også...sikkert prikken oer i en.....
Patetica fåkksi Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 Jeg bare elsker, og akkurat nå elsker jeg Airline.
Masaili <3 Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 -Våknet med hodepine og spydde magesyre for det var så vondt - Skal ferdigstille en eksamensoppgave som jeg ikke får til, og heller ikke orker å skrive på i dag. - Sur, sykemeldt mann - Vannkopper hos yngstejenta - eksamen om en uke - får ikke i meg mat, for jeg spyr så masse, og jeg skal på konsert i kveld med denne hodepina!!!! - mensen! - mat
pingu...... Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 *Å skrive Bacheloroppgave *Å skrive Bacheloroppgave når det er 20 grader og strålende sol ute *At jeg bare har fått 2 sider ned i dag og klokka er allerede langt på dag. *Bilen min
pingu...... Skrevet 8. mai 2008 #15 Skrevet 8. mai 2008 tilføyelse: griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #17 Skrevet 8. mai 2008 Klapp igjen, oppblåsbar brilleslange................byebye, nå skal jeg kjøre sutreungene på trening=)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #18 Skrevet 8. mai 2008 Du kan ikke kjøre en gang:-) ta taxi tjukka:-)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #19 Skrevet 8. mai 2008 Haaaaaaa.............småfrekk ja..........merker jeg regnet har kommet til deg=)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #20 Skrevet 8. mai 2008 -Fortsatt forkjølelse... - At noe jeg trodde kanskje var et kompliment viste seg å referere til et bilde som er a) 12 år gammelt, og 15 kg siden.....snakk om å gni det inn... - Ovenfornevnte punkt om igjen....Ja, jeg syter, men jeg er faen så lei av den fleskete magen nå! - Mannen min...er irritert så det holder i dag. Ganske sikkert urettferdig som faen ovenfor ham, men likevel! *faen faen faen faen*
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 8. mai 2008 #21 Skrevet 8. mai 2008 Å fytti innerste helvete, allergi-eksplosjon! Faan faan faan, her har jeg spist mine piller og alt, og så plutselig nå i kveld renner både nese og auer så jeg faan ikke kan se engang. Og stygg blir jeg også. Faans allergi, helvetes innerste faan. Og så jeg som ikke hata i dag i det hele tatt.
Northernlights Skrevet 8. mai 2008 #22 Skrevet 8. mai 2008 hater sykehus i dag...og sykdommer som ikke går over =o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå