Collet :) Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Dumme meg klarer jo ikke å vente... Håper på full klaff denne mnd., og jeg eier ikke tolmodighet! 11 dager etter EL i dag, og skal egentlig ikke teste før på søndag/mandag. I dag var den negativ. Hvis en legger godviljen til så var det kanskje en skygge men jeg realistisk sett var den negativ! Burde den vært positiv nå hvis jeg ER gravid eller??! Erfaringer? Dette var dog en billigtest, stav fra www.billigtester.no VIL VÆRE GRAVID!!!
*Drømmer Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 10 og 11 dager siden jeg fant EL, og jeg greide heller ikke å vente lenger enn til idag.. MEN, jeg testa med en EL-test, da.. Men den var så negativ, att Er småkvalm og ikke helt i form.. Ska vente en liten uke, så ska jeg se om TR kommer...
Løvinna30 Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 jeg testet i dag jeg og, 8 dager etter el.... (litt tidlig, men aner ikke når jeg har ikm, siden jeg har KORTE syklusser) JEG VIL OGSÅ VÆRE GRAIVD. Krysser fingrene for oss jenter!
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg vil også være gravid og klør etter å teste, men IKM er ikke før nærmere 17. mai.... 14 dager etter EL er vel vanlig ca, så ved 11 dager etter kan det hende det bare er for lite hormoner i urinen enda! Krysser fingrende for det!! jeg har planer om å klare å vente til 17 mai, men tror nok ikke jeg klarer... hmmmm... Hadde vært fin dag å fortelle det til sambo iallefall!
prins06+2til Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 hei hannah jeg har også ikm søndag eller mandag. tenkte jeg skulle teste på mandag om ikke tr kommer i løpet av helgen da så klart. kanskje du kan henge deg på den. er nok litt tidlig å teste enda. jeg tør ikke rett og slett fordi når jeg var gravid sist tok jeg en test 3 dager før ikm som var positiv tok så en test dagen etter som også var pos, men når jeg kom til legen dagen etter der så var den neg og 4. dagen begynte jeg å blø. så det vil jeg ikke oppleve igjen.
Collet :) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2008 Tvi tvi alle mann!! Henger meg på dere da!! Dette er 1. ordentlige PP, og andre mensperiode etter pilleslutt så syklusene mine er ganske nøyaktige på 28 dager noe som vil si at jeg har IKM på mandag.. Jeg opplevde også det du gjorde da jeg ventet førstemann... Var sikker på jeg var gravid to dager før mens, testet og testet positivt! Gleden var stor og 3 dager etterpå kom mensen.. Måtte til kontroll og det ble påvist fostersekk, men tom.. Tydeligvis SA. Men jeg ble heldigvis gravid måneden etterpå og for snart 3 år siden kom den første gullungen til verden! Nå vil vi VELDIG GJERNE ha nr. 2!!!
lingdao Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Hei Hannah Ja det er veldig tidlig å ta en test 11dager etterpå, noen kan få en positiv test da. Kommer også ann på testens sensitivitet. Clearblue kan man teste fire dager før en evt forventet mens, men det er over 50%sjangse for å få et falskt negativt svar. Selv testet jeg meg på syklusdag 22 (mens syklus på 26 d) hos legen med morgen urin og den var negativ. Dag 26 var den helt klart positiv. Du sier du er småkvalm. Er du som meg blir du sikkert litt "innbilt" gravid, men likevel så kan en sånn uggen følelse komme 1.uken etter EL og såre brystvorter. For ikke å snakke om tårer som triller av ingenting Håper virkelig du er gravid, høres ut som du er veldig klar for nr to Ha en god kveld og lykke til hilsen ei som brenner for at kvinner blir gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå