Gå til innhold

januar termin i Kristiansand??


lingdao

Anbefalte innlegg

Heisann vordende mødrer. Jeg er helt ny (idag) her inne og lurer på om det er flere Kristiansandere her. Selv bor jeg i Drøbak for øyeblikket men flytter "hjem" igjen i løpet av sommeren. Har en sønn på snart tre som allerede vet at han skal bli storebror. Vente tiden blir urealistisk lang for ham, men vi er så sprudlende glade for at vi har klart det igjen og kan ikke holde tett om det.

hei og hopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

jeg hører til i desember klubben,men jeg bor i kristiansand,har ei jente på 3år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alvilde

Ja det duger jo ;)) Fort alt jeg vet kan det godt hende jeg også føder i desember. Skal prøve å klemme igjen rundt juletider for den lilles skyld.

Er du kristiansander? Jeg er opprinnelig fra Mandal, men har ingen whatsoever tilknyttning til "byen".

Nåe er terminen?

Mvh KS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) ja jeg er kristiansander:)

jeg har termin 10 desember:)

gøy å finne noen andre sørlendinger her:) har du nettby eller blink? i så fall,hva heter du der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dobernut

Heihei, fra Lillesand, Bestemt meg for å føde i Kristiansand denne ganga. har to gutter på 4,5 og 1,5 fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvilde

 

Jeg er veldig ny her, vet ikke hva nettby og blink er for noe??

Hvor i Krs bor dere? Vi kommer til å bo ved dvergsnes. Fått plass til Leon i Dvergsnestangen barnehage fra aug ;)

 

KS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Dobernut

 

Så hærlig med to gutter da, regner med det er aktivt hjemme hos dere. Når har du termin?

Krs er ett bra sykehus å føde på, slik jeg har fått det med meg.

Men denne gangen sakl jeg passe på å få den blå/rosa gratulerer lappen og flagg ;) Det var hektisk den augustnatten Leon ble født i...

 

Mvh KS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, nettby å blink er sånn møtested på nettet.

jeg bor ved kjevik så det er ikke så langt i fra da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, tidlig januar her å. Satser på at ikke alle føder på likt da:) Vi må jo gjøre det slik at du får flagg Lingdao:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei agmsy

 

Ja jeg vil gjerne ha flagg. Er det så vi får markert oss ift til hverandre, så vi synes?

Tidlig i januar du også! Siste jeg føda var det stapp fullt, måtte overnatte på føden. De glemte å kle gutten våres (jeg trodde det var nok med bleie og lue under dyna mi) og de komm å ba om unnskyldning for alt kaoset da. Vi hadde det fint, men håper på bedre plass neste gang. Håper på enerom på barsel hvertfall. Mennene våres får kjøre om kapp og bulke biler om nødvening for å komme først til føden hihi

Ellers får vi knipe igjen i romjulen, for hvem unge ønsker å ha bursdag når alle har nok med julestria??

God pinse!!

 

Går det forresten ann å lage en terminklubb for oss søringer?

Mvh Kristina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) agmsy Jo vi tar å bestiller toroms vi med roomservice ;)

 

Hvorden er formen til dere alle?

Og vill dere vite kjønnet før fødsel?

 

Jeg har begynt å bli kvalm. Og det varer hele dagen, sitter å tenker på sure ting og spiser for å døyve følelsen...

 

God kveld søringer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...