1stor1liten =) Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 tenkte gjerne å søke på jobb i barnehagge som assistent (fast stilling).
Alba44 Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Det er livlig, spennende, givende og veeldig slitsomt ))
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 det er gøy! og skikkelig energigivende! hver gang jeg kommer hjem fra jobb, så har jeg så masse energi, til å gjøre ting her hjemme. andre jobber jeg har hatt, har jeg vært sliten når jeg kommer hjem...
rosa og en blå Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 du er kollega venn husmor ryddepike vaktmester konfliktløsande førstehjelper morsom energisk aktiv oppfinnsom trøstende sympatisk empatisk pedagogisk medarbeider hehe.. du fe brukt alle sider ved deg selv som du har og som du må lete frem som du ikke viste at du har:)) slik føler eg att det er.. Bruker opp all min energi og gode humør på jobben.. (blir lite til overs til hjemmet dessverre)
grå :) Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 som om du skulle være mamma til mange har bare såvidt prøvd jeg da, men likte det godt
1stor1liten =) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2008 takk for svar.. det ser koselig ut å jobbe i bhg. men det er jo alltid mindre kjekke ting med alle jobber. har ikke annen erfaring enn mine 2 1/2 barn ( mine 2 og et bonusbarn) men jeg er jo ofte alene med disse 3 å leker ute o.l.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 jeg og driver å søker jobb til barnehage, håper ikke du bor her da, for da er vi sikkert konkurenter!!! (hehe, neida, bra med konkuranse--- )) noe av det jeg gleder meg til, er å være ute hver dag, det er ikke mange jobber som kan skryte av det!! pluss å være i aktivitet, og at det aldri er kjedelig, være sammen med barn, alltid spennende! stelle de, trøste de, filosofere med de, være med de når de oppdager nye ting, eller nye sider ved seg selv, glede, masse smil og latter, og gråt.... men trøste de så de blir glad igjen, det er deilig:))
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Det er aldri en kjedelig dag, masse morsomme ting, det er kjempe moro å være med barn hele dagen =)) Lønna kunne vært noe bedre, men sålenge jeg trives i bhg kommer jeg til å fortsette der lenge, tiltross for dårlig betalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå