Gå til innhold

Hvordan er det å jobbe i bhg.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte gjerne å søke på jobb i barnehagge som assistent (fast stilling).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er livlig, spennende, givende og veeldig slitsomt :o))

Skrevet

det er gøy! og skikkelig energigivende!

hver gang jeg kommer hjem fra jobb, så har jeg så masse energi, til å gjøre ting her hjemme. andre jobber jeg har hatt, har jeg vært sliten når jeg kommer hjem...

Skrevet

du er

kollega

venn

husmor

ryddepike

vaktmester

konfliktløsande

førstehjelper

morsom

energisk

aktiv

oppfinnsom

trøstende

sympatisk

empatisk

pedagogisk medarbeider

hehe.. du fe brukt alle sider ved deg selv som du har og som du må lete frem som du ikke viste at du har:))

slik føler eg att det er..

Bruker opp all min energi og gode humør på jobben..

(blir lite til overs til hjemmet dessverre)

Skrevet

som om du skulle være mamma til mange ;) har bare såvidt prøvd jeg da, men likte det godt

Skrevet

takk for svar.. det ser koselig ut å jobbe i bhg. men det er jo alltid mindre kjekke ting med alle jobber. har ikke annen erfaring enn mine 2 1/2 barn ( mine 2 og et bonusbarn) ;) men jeg er jo ofte alene med disse 3 å leker ute o.l.

Skrevet

jeg og driver å søker jobb til barnehage, håper ikke du bor her da, for da er vi sikkert konkurenter!!! (hehe, neida, bra med konkuranse--- :)))

noe av det jeg gleder meg til, er å være ute hver dag, det er ikke mange jobber som kan skryte av det!! pluss å være i aktivitet, og at det aldri er kjedelig, være sammen med barn, alltid spennende! stelle de, trøste de, filosofere med de, være med de når de oppdager nye ting, eller nye sider ved seg selv, glede, masse smil og latter, og gråt.... :( men trøste de så de blir glad igjen, det er deilig:))

Skrevet

Det er aldri en kjedelig dag, masse morsomme ting, det er kjempe moro å være med barn hele dagen =))

Lønna kunne vært noe bedre, men sålenge jeg trives i bhg kommer jeg til å fortsette der lenge, tiltross for dårlig betalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...