Gå til innhold

Vann i trusa, eh...litt forvirret nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 33. og har de siste dagene merket at trusen min blir så våt om dagen.Det ser ut som vanlig vann, kan dette være fostervann som lekker?Det er ikke så mye, men nok til at jeg har begynt å bekymre meg. Noen flere som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja har det samme og har hatt det lenge,er bare tynt utflod så man kan få masse masse av når man er gravid...

Skrevet

tusen takk for svar Habiba, det var egentlig det jeg tenkte det var, men det ser jo ut som vann nesten:)Har alltid tenkt at utfold er hvit...

Skrevet

Jeg hadde å det, og ringte føden for og høre, og da fikk jeg beskjed om og komme ned for en undersøkelse..

Hvis det er fostervann du lekker, så tror jeg de forløser babyen din, for kan vist være noe fare for infeksjoner hvis det er det..

Så hadde jeg vært deg, så hadde jeg kontaktet føden, bare for og være på den sikre siden, de finner fort ut hvis det er fostervann du lekker eller ei..

Hos meg var det forresten bare utflod, men har lite fostervann ellers, ( det fant de ut noen dager senere på UL)..

Lykke til:)

Skrevet

Er nok mest sannsynlig utflod, men du bør absolutt ringe føden slik at du får sjekket det opp.. Er veldig farlig for bebien din at du går lenge etter vannavgang siden faren for innfeksjon er stor....

Så ring med en gang du!!!!!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...