HøstBaby <3 Elias Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Var i byen med ei venninne i går, hun har en datter på snart 1 år. Må legge til at denne ungen aldri griner omtrent, hun er alltid blid som en sol når jeg er på besøk, bare gliser. Men igår begynte hun å furte skikkelig i byen, å holdt på utover ettermiddagen. Kjente jeg ble skikkelig lei.. Huff, hvordan skal det gå da ? Her sitter jeg 5 mnd på vei, så blir jeg lei av noen timers furting ? Prøver jo å si til meg selv at det blir helt sikkert annerledes når det er mitt eget barn osv, men er så redd jeg skal få samme følelse. Vil jo ikke det.. Det er jo helt naturlig for dem å uttrykke seg via gråt.
Gjest stockholms tjej Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 jag føler sånn selv av og til når man er med andres barn men tror virkeligen at de blir noe helt annat med ditt egna barn,tror nok ikke du trenger å uroa dig for at du ska bli en dårlig mor=) de kommer gå så bra... Lykke til
maria isabell Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 en tåler mye av sitt eget barn:) og når en først har opplevd egne barn får en mere tålmodighet med andre sine også eg har et vanvittig temperamang og er veldig utolmodig,når eg er gravid blir dette 10 ganger verre,men eg har alltid tolmodighet til min kjære datter uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå