Gå til innhold

Siste dagen min her :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er dagen kommet for å flytte over på 2. tri.

 

Deilig å være kommet godt i gang, nå venter jeg bare på magen, den er oppblåst og fin, men ingen ordentlige tegn til skikkelig kul ennå...Fikk spørsmål om jeg hadde kjøpt meg nye pupper i dag - hehe - fint med sånne bonuser :)

 

Lykke til alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Då er me like langt:-) 2.trimester i morgon! Høyrest ut som magane våre er på same nivå.Føler meg oppblåst, men ikkje fått gravidkul ennå. Men den kjem i 2. tri. Snakkast der:-)

Skrevet

Jeg kommer etter på onsdag! :D

 

Lykke til videre jenter!

Skrevet

Masse lykke til videre.

Flyttet inn hit i dag jeg. Så kommer etter om en god del uker:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...