tiili-my-nov08 Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 I morgen er dagen kommet for å flytte over på 2. tri. Deilig å være kommet godt i gang, nå venter jeg bare på magen, den er oppblåst og fin, men ingen ordentlige tegn til skikkelig kul ennå...Fikk spørsmål om jeg hadde kjøpt meg nye pupper i dag - hehe - fint med sånne bonuser Lykke til alle sammen
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hei!! Då er me like langt:-) 2.trimester i morgon! Høyrest ut som magane våre er på same nivå.Føler meg oppblåst, men ikkje fått gravidkul ennå. Men den kjem i 2. tri. Snakkast der:-)
Nina_J Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Jeg kommer etter på onsdag! Lykke til videre jenter!
svanemamma Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Masse lykke til videre. Flyttet inn hit i dag jeg. Så kommer etter om en god del uker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå