ScaryMama Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt bh'er i str. 80 H?
grå :) Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 prøvd ebay? figleaves, kanskje bravissimo. søk på google så finner du nok noe
ScaryMama Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Vil gjerne kjøpe i butikk, vil ha noe som sitter bra! Jeg kan vel ikke være så freaky uvanlig?
grå :) Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 vel, jeg er brei over livet og store pupper. i følge klesfolka skal jeg ha små pupper, helst ha en 95 b eller noe sånt. er håpløst å finne min størrelse i butikker. så jeg er i alelfall uvanlig tydligvis. ville oppsøkt de undertøysspesialistene som er i nærheten av der du bor
Gjest irismor Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Finnes jo undertøysbutikker som har de fleste str. Vet det finnes en på Triaden senter på Lørenskog.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 jeg er også lei av BH'er som ikke passer!! men finner ikke bh'er som IKKE har snoopy eller hello kitty på...!! vil ha normalt undertøy!
Gjest irismor Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Jeg bruker 95E Og har funnet mange fine og passende bh`r på Lindex, Kapahl og Cubus. Ikke alltid lett å finne men når jeg først finner så "hamstrer" jeg.
Miffs Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Bombesikkert at du finner det i oslo, på Lalina(lalina.no) og mest sannsynlig på Change (oslo city) ! Vil anbefale Lalina på det sterkeste... Synes ikke Change har bra nok kvalitet, hold og støtte til oss med litt ekstra stor str.
OsloMor Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Selv har jeg 75 c og kjøper bh'er på Lindex. Men har et par venninner som SVERGER på sin hals til en undertøysforretning på Steen og Strøm. Der har de visstnok en sinnsyk ekspertise innen undertøy, så det ville jeg ha prøvd var jeg deg. Det er da selvsagt ikke den billigste butikken, men slik er det når ikke det er svensk kjede vi snakker, he-he;-0.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Interresant å observere at flere tar det for gitt at du bor i Oslo. Har du vært i sånne stormoteforetninger? Der har de kanskje den cupstr, men kanskje de ikke har så liten vidde på dem? Eller undertøysbutikker bør vel ha.
elskerlivet Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 change-kjeden har heldt opp til størrelse 100 j, vet ikke hvor mange plasser i landet de har utsalg, men de har iallfall veldig mye lekkert til en helt grei sum
OsloMor Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Jeg vet at hun ikke bor i Oslo, men hun har gitt uttrykk for tidligere at hun er fullt kapabel til å shoppe utenfor sitt eget nærområde. Så i dette tilfelle var det nok deg som ting for gitt. Det er ganske vanlig at folk rundt Oslo drar hit dersom de skal ha noe spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå