Gå til innhold

Nå er jeg lei av for små bh'er!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt bh'er i str. 80 H?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvd ebay? figleaves, kanskje bravissimo. søk på google så finner du nok noe

Skrevet

Vil gjerne kjøpe i butikk, vil ha noe som sitter bra! Jeg kan vel ikke være så freaky uvanlig?

Skrevet

vel, jeg er brei over livet og store pupper. i følge klesfolka skal jeg ha små pupper, helst ha en 95 b eller noe sånt. er håpløst å finne min størrelse i butikker. så jeg er i alelfall uvanlig tydligvis.

ville oppsøkt de undertøysspesialistene som er i nærheten av der du bor

Gjest irismor
Skrevet

Finnes jo undertøysbutikker som har de fleste str. Vet det finnes en på Triaden senter på Lørenskog.

Skrevet

jeg er også lei av BH'er som ikke passer!!

men finner ikke bh'er som IKKE har snoopy eller hello kitty på...!! vil ha normalt undertøy!

Gjest irismor
Skrevet

Jeg bruker 95E

Og har funnet mange fine og passende bh`r på Lindex, Kapahl og Cubus. Ikke alltid lett å finne men når jeg først finner så "hamstrer" jeg.

Skrevet

Bombesikkert at du finner det i oslo, på Lalina(lalina.no) og mest sannsynlig på Change (oslo city) ! Vil anbefale Lalina på det sterkeste... Synes ikke Change har bra nok kvalitet, hold og støtte til oss med litt ekstra stor str.

Skrevet

Selv har jeg 75 c og kjøper bh'er på Lindex. Men har et par venninner som SVERGER på sin hals til en undertøysforretning på Steen og Strøm. Der har de visstnok en sinnsyk ekspertise innen undertøy, så det ville jeg ha prøvd var jeg deg.

Det er da selvsagt ikke den billigste butikken, men slik er det når ikke det er svensk kjede vi snakker, he-he;-0.

Skrevet

Interresant å observere at flere tar det for gitt at du bor i Oslo.

Har du vært i sånne stormoteforetninger? Der har de kanskje den cupstr, men kanskje de ikke har så liten vidde på dem?

Eller undertøysbutikker bør vel ha.

Skrevet

change-kjeden har heldt opp til størrelse 100 j, vet ikke hvor mange plasser i landet de har utsalg, men de har iallfall veldig mye lekkert til en helt grei sum

Skrevet

Jeg vet at hun ikke bor i Oslo, men hun har gitt uttrykk for tidligere at hun er fullt kapabel til å shoppe utenfor sitt eget nærområde.

Så i dette tilfelle var det nok deg som ting for gitt.

Det er ganske vanlig at folk rundt Oslo drar hit dersom de skal ha noe spesielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...