dirgni Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Bæresjal, mei-tai, Babybjørn osv. Hvilke fungerer bra, og hvorfor?
allegodetingertre Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Har selv fått anbefalt sjal og har bestilt meg sleepywrap på www.sleepywrap.com. Kommer på ca 250 kr inkl frakt.
irdilenji-jente-og-gutt Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 På små babyer tror jeg sjal eller ringslynge er bra, men jeg har ikke prøvd det selv. Men med litt større barn (fra 6mnd) har jeg veldig god erfaring med mei tai. Veldig god å bære i og bra for barnet. De kan sitte mye lengre i den enn en babybjørn.
marsbarn06 Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Babybjørn var noe herk å få på seg, synes jeg. Brukte en meitai fra ca 8 mnd sist, men det er også mye styr med påkledning. Far syntes ikke noe om den. Nå har jeg kjøpt babasling som far har fått veldig sansen for, og er spent på hvordan den vil fungere med den nye babyen. Storesøster elsker den, men det er jo begrenset hvor lenge en orker bære på 12 kilo uansett hvor bra bæreredskapen er:-)
Engelise Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jeg fikk min sleepywrap i posten i dag og jeg er kjempe fornøyd. Virker veldig enkel å bruke og herlig stoff. Jeg har også lyst til å bli bært rundt i et slikt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå