Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 mesten alle klærne har stive,stikkende merkelapper i nakken.Syns det er tankeløst.Tenker på babyer stakkars.Hvorfår?????Skjønner ikke.Min eldre sønn også jeg irriterer meg pga merkelappene.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er så enig!! Jeg klipper bort ALLE lapper. Jeg hater de selv! Merkelig at de syr på sånne lapper.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Tenker på dem som ikke har oppdaget det.Huff huff!! stakkars babyer.Noen lapper stakk som nåler.Og jeg har tykkere hud på fingrene.H&M hadde noen som var av silke.Di var gode:) Jaja,får bare klippe klippe..Min eldre sønn blir sint og river lappene av.Synd,blir mye hull i klærne.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 I usa har de begynt og trykke det som sto på lappen rett på tøyet innvendig. Det hadde vært en god ide for alle klesprodusenter.
MathildeC Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Hm, har aldri tenkt på det engang. Og hvis jeg klipper de av vet jeg jo ikke hvilken størrelse det er... Har ikke sett noen reaksjoner eller at det irriterer. Har forresten noen klær jeg kjøpte i NY og jeg klarer ikke lese den teksten de har skrevet rett på klærne, f.eks gul skrift på hvit trøye.. så jeg likte ikke den varianten, men fint hvis de hadde skrevet det i kontrastfarge kunne det jo funket fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå