Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Trodde vi hadde bestemt oss, men neida... Liker godt Emmaljunga, men vil ha svingbare hjul. Cangaroo virket fin helt til jeg leste at sittedelen ikke kan snus. Stort minus. City Cerox 360 er en favoritt, men synes den er mindre pen som sportsvogn. Stor og klumpete liksom. Og er de små hjulene noe bra på snø og slaps? Quinny vognene har jeg hørt mye dritt om, selv om de er pene å se til. Easywalker Sky virker så puslete.. Teutonia Spirit S3 har jeg også hørt mye negativt om. Hva har dere valgt? Synes det er fint med Emma-vognene som veier ganske lite. Synes dere de ser klumpete ut som sportvogn? Ikke helt dagen min i dag kanskje..hehe Hilsen ambivalent kresen kjerring
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 selv har jeg simo kombi og kommer aldri til å angre på det valget;) kjempevogn. Beste er vel at sønnen min omtrent er forelska i vogna si, han elsker å sove i den og det hender at han sover der om natta og faktisk. Men vogna er stabil og har en fantastisk god fjøring. Syns heller ikke at vogna er tung å trille, men at den heller er veldig god og stabil og trille:=) Lykke til med valg av vogn;))
Puselure Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Har ei venninne som har Teutonia S3 og hun er fornøyd. Tror jeg ville hatt fashionbag til den, ikke softbag. Har ikke prøvd den selv. Enig med at Quinny har et dårlig rykte, jeg vurderte den, men endte opp med TFK:) Eneste minuset med TFK er at sittedelen ikke kan snus, men tror det finnes en annen modell som en kan ha sittedelen begge veier, husker ikke hva den heter.... Se på www.babyjungle.nl (tror det er rett adr) her har de ulike modeller av TFK. Jeg venter baby om få dager og har kjøpt Bugaboo Cameleon til bebisen:) Lett og god vogn, poden på 2 år har prøvekjørt sportsvogna. Her har en ulike muligheter ift å snu håndtak og bag/sportsdel. Bagen er stor, større enn bagen på Basson romskipet jeg hadde til poden når han var baby;) Her står det masse om buggisen: http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=507770 Det er en jungel av vogner der ute, men du kan se litt på www.vogndilla.com eller her på nybaktmamma.com: http://forum.nybaktmamma.com/forumdisplay.php?f=307 Ønsker deg lykke til med valget, det er ikke enkelt hehe;)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Har ikke sånn veldig peiling på vogner, men kan fortelle om mine erfaringer med de 2 vognene vi har. Har en teutonia mistral kombi (2005 modell), den kjøpte vi ny til eldstemann. Positivt: Man kan snu vogna med å dytte over styret, slik at man slipper sol i ansiktet. Den blir liten når man slår den sammen. Den er ikke så tung å bære. Fine å se på Negativt: Lav. Dårlig med plass under vogna. Litt tung å trille Tåler ikke så veldig mye Vi har kjøpt brukt Simo Kombi til babyen i magen (2004 modell) og den er veldig fin. Har hatt med lillegutt på trilletur med den og han liker den vogna veldig. Den er lett å trille, det er mye plass under vogna, liggelengden i vognbagen er lang (80 cm). Det jeg mener er minus er at det er litt komplisert å bytte sittedelen, i hvilken retning den skal stå. Da må ungen ut av vogna og det er litt styr. Og den er litt stor når man legger den sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå