Gå til innhold

kan man se kroppsdeler "poppe ut" av magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg er på 2. trim, men spør her fordet, siden dere har kommet lengre. håper det er greit:)

lurer på en ting, i natt sparket babyen min skikkelig mye, så mye at jeg merket det mens jeg sov, også våknet jeg av det. varte i hele natt.

da jeg våknet, så såå jeg en gang at det fks var hodet hans som tøyt ut av magen, og en annen gang noe som kan ligne på en arm. er det bare innbildning, eller kan man faktisk se hodet/arm ut av magen? har aldri sett det før, derfor lurer jeg på om det var innbildning pga trøtthet, eller om det vaktisk var det jeg så. han sparket veldig hardt. så hardt at jeg kjente det i drømmen og at jeg våknet av det hele tiden. er forresten 25+5 i dag (skal inn hit om ca 2 uker).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, man kan se kroppsdeler ja. Her ser jeg ofte at rompa til nurket stikker ut og flytter på seg. Og det har hendt at jeg nesten har fått tak i en fot et par ganger =)

Jeg vil tro at du også så rompa og ikke hodet, men jeg er ingen ekspert enda =P Men det er helt klart at vi kan se forskjell på en fot, en arm og en rompe =)

Skrevet

Jeg ser også ofte at rumpa stikker ut og de små føttene som presser seg ut bortover magen:-)

Skrevet

hehe, tusen takk for svar:) kan godt hende det var rumpa jeg så:) var så trøtt, siden det var middt på natten, og veldig mørkt, så så ikke så tyfdelig. så utrolig gøy at dette ikke var innbildning:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...