Lille Langbein Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Vi skal til Kypros, og jeg leser litt om UV-drakter her. Tror dere det er nødvendig for veslefant? Jeg regner med at han stort sett kommer til å ligge i skyggen hele tiden. Vet ikke om det blir noe bading - det kommer jo helt an på temp i badevannet. Erfaringer? Evt. hvor bør det kjøpes?
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 En så liten baby hadde jeg holdt absolutt helt i skyggen. Hadde med minste til Kypros da han var 3 mnd, og han ikke i solen overhodet. Gikk helt fin, han sov to-tre laaange dupper i vogn, og når han var våkne satt vi i skyggen av en bygning. Ikke parasoll for de er ikke helt tette. Hvis du tror du vil bade med han hadde jeg definitivt brukt uv drakt, for så små skal ikke ha solkrem. =)
prekæs Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Helt ærlig. Det tror jeg ikke. Var selv "nedafor" da minsten var 6 mnd og han lå beskyttet av kalesje og under parasoll og var like hvit da vi kom hjem. Mulig jeg smurte bena hans med faktor da de stakk ut (husker ikke) men uansett like hvit:)
Lille Langbein Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2008 Skal virkelig ikke så små ha noe som helst solkrem altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå