1974 Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Brukt barberhøvel og skum alltid men blir så fort stikkete og må barberer så ofte. Hva med disse kremene og voks fra veet. Er de bra?
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Har prøvd voks fra veet, har ikke funka på meg, hadde masse igjen og måtte barbere resten. Men voks på salong, det var noe annet ja, var kun noen få hår hun måtte nappe bort da.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Voks er best syns jeg. Blir lettere for hver gang man bruker det, og mye mindre hår etterhvert. Men da med skikkelig varmvoks.
Duracella Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Epilator er tingen! En liten maskin som napper hårene akkurat som voks, bare at du slipper sølet med voksen. Ser ut som en barbermaskin, tror den koster ca 400 kr. Så det lønner seg i lengden også. Raskeste hårfjerningen du får, uten skjeggvekst etterpå. Og det holder i flere uker. Løp og kjøp! : )
1974 Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2008 hvor får jeg tak i sånn voks da tro? cubus eller parfymeri?
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 I starten vist nok, men etter noen runder så blir man mindre følsom... Akkurat som første gangene man nappet øyenbryn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå