Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukt barberhøvel og skum alltid men blir så fort stikkete og må barberer så ofte. Hva med disse kremene og voks fra veet. Er de bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd voks fra veet, har ikke funka på meg, hadde masse igjen og måtte barbere resten. Men voks på salong, det var noe annet ja, var kun noen få hår hun måtte nappe bort da.

Skrevet

Voks er best syns jeg. Blir lettere for hver gang man bruker det, og mye mindre hår etterhvert. Men da med skikkelig varmvoks.

Skrevet

Epilator er tingen! En liten maskin som napper hårene akkurat som voks, bare at du slipper sølet med voksen. Ser ut som en barbermaskin, tror den koster ca 400 kr. Så det lønner seg i lengden også. Raskeste hårfjerningen du får, uten skjeggvekst etterpå.

Og det holder i flere uker.

Løp og kjøp! : )

Skrevet

hvor får jeg tak i sånn voks da tro? cubus eller parfymeri?

Skrevet

Gjør ikke det GRUSOMT vondt??

Skrevet

I starten vist nok, men etter noen runder så blir man mindre følsom... Akkurat som første gangene man nappet øyenbryn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...