♥Love is in the aiR♥ Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Nei, alt til babyen er der=) Men hadde jeg fått familierom på barsel en gang til, så hadde jeg heller holdt meg der enn å gått over på hotellet....
pøber´n & je Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Ikke for 4 år siden iallefall. Da jeg fødte var det bleier både til barn og mor der. Ikke så mange, men det holdet iallefall et par dager
Babykilo Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 På Ullevål får du noen bleier og noen bind etc til deg selv, men det holder ikke. Noe må du stå for selv. Jeg var helt i det blå og måtte skaffe selv oppi alt styret. Hadde ikke med noe særlig klær til ungen heller, for jeg trodde de fikk låne der. Men neida. Trengte skjold til såre pupper. Og da ble jeg henvist til å gå på apoteket selv og kjøpe. Jeg var ikke så glad for mitt opphold der. Følte meg ensom og forlatt og hjelpeløs.
balsam Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2008 tror ikke man får velge her i stvanger??!! men jeg liker ikke hele opplegget med dette hotellet, så jeg vil egentlig hjem.. men pakker baggen som om jeg skal være der bare sånn i tilfelle...
Hagla Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 lå på pasienthotellet i stavnger for ca ni måneder siden. Vi fikk alt vi trengte av bind til mor, bleier og klær til den lille. Synes i tillegg vi fikk godt med hjelp og avlastning av jordmødre og pleiere. Bare å ringe dem eller gå bort på vaktrommet dersom det er noe man lurer på. Vi hadde det supert og ligger gjerne der igjen:)
silhah og emilie Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 vi var i Trondheim da...der fikk vi alt vi trengte til babyen og bind ol til mor. Trivdes kjempe godt der vi...men lå der bare i 2 dager da...da ville vi hjem
Hagla Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 stemmer forresten at man ikke får velge om man vil på hotell eller barsel.Dersom alt er bra med mor og barn etter fødselen sendes man til hotellet (hvis det er ledige rom der...) i travle tider kan man faktisk ende opp med å ligge på gangen på føden eller barsel og vente på ledig rom. Det unner jeg INGEN og håper absolutt at dere får et rom etter fødselen
4blir5 Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Jeg la på barselhotellet i Stavanger for 6 mnd siden, det var helt fantastisk! Jordmødrene er utrolige! Her skal jeg neste gang også!! forhåpentligvis på denne tid neste år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå