mizz25 Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Begynnte på den for 1,5 uke sia,begynnte å blø litt i går,e det vanlig? flere som har gjort det? har ikke blødd siden fødsel å det e 3 mnd sia,men etter æ begynnte på pillen så begynnte æ å blø.. hmm...
Gjest Orkideen Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Blødninger er en av de vanligste bivirkningene ved Cerazette
bøllefrøene Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 hm jeg går også på den pillen, begynte for ca 14 dager siden.. har blødd siden jeg begynte. min lege sa at de fleste ikke blør når de går på den.. jeg tror å håper det vil gi seg og at jeg slipper hele mensen. en annen grunn til at jeg begynte å blø kan være at jeg sluttet å amme
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 begynte på den igår,får se hvordan det går:) har ikke fått mensen enda,2 måneder siden fødsel.
mizz25 Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2008 Æ har heller ikke fått mensen,men sånne pittesmåe blødninger... Men når æ tørka mæ så e det borte... Fullamma,så e jo rart om æ ska få mensen igjen nu?..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 jeg blødde ustanselig, pyton, orka ikke mer, det er visst litt elsk-hat med cerazette
Krøvvel Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Du kan godt få igjen mensen fordi om du fullammer, det har jeg gjort nå etter 3,5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå