Gå til innhold

hva har dere på dere på intervju i denne varmen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

driter dere i varmen og går i bukse og genser eller er det "lov" å ha noe mer lettkledd ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bikini gjør nok susen ;-)

Skrevet

Jobbintervju? Kle deg "anstendig". Da gir du et godt førsteinntrykk. Vet ikke hvilken type jobb du søker på da, men man skal være kledd litt formelt på jobbintervju.

Skrevet

Kortermet bluse + bukse må da gå? Er jo bare 20 grader, ikke 30 eller mer enda:)

Skrevet

Jeg ville styrt unna shorts og singlet. Men skjørt eller kjole burde vel være "lov". Piratbukser og en pen overdel burde funke. Ser vel nesten rart ut med for mye klær kanskje?

Skrevet

bikini ja..haha =)

*ler*

ja tenkte på oppbretta jeans,og en fin topp?

eller er det for casual ??

Skrevet

Nei, det høres fint ut :)

Skrevet

Jeg ville styrt unna jeans. men det avhenger jo av type jobb også da.

Skrevet

Oppbrettet jeans og topp er nok for "casual". Men det spørs jo litt hvilken jobb det er snakk om. Tror du gjør lurt i å styre unna jeans på intervju. Lang bukse eller skjørt og en topp eller bluse er bra.

Skrevet

Jeg skal forresten på jobbintervju i morgen kl.9. Tenkte da å ha en dongeribukse og en fin kortermet bluse :)

Skrevet

Jeg ville ikke gått i dongeribukse på intervju, det er liksom en gylden regel. Men det kommer selvsagt an på jobben. Du har ikke et fint skjørt da?

Skrevet

er ikke noen sånn super important sjefsjobb..hehe...bare en butikkansatt =)

Skrevet

hmm.ja jeg får lete i skapet..

Skrevet

Hehe, ser at de fleste ville styrt unna jeans. Men hvis du har en fin bluse til så kan det jo bli ganske fint :)

Skrevet

Allikevel...

Skrevet

ja jeg må jo bare ta det,om jeg ikke har noe annet..

kan da aldri tenke meg han ikke gir meg jobben pågrunn av buksa jeg har på meg..

Skrevet

Spørs jo litt på kleskoden i den butikken og den som skal intervjue deg.

Skrevet

ja det er jo sant..men det kan jo ikke jeg vite på forhånd..siden jeg ikke har vert der før..

dessuten,om han ikke gir meg jobben pga det så er det nok ikke klærne som gjorde utslaget,..

Skrevet

Joda, du får sikkert formelt brev etterpå der det står:

"Vi finner Dem godt kvalifisert med da De var iført dongeribukser under intervjuet kan vi dessverre ikke tilby Dem stillingen".

Skrevet

haha =)

*fnis*

Skrevet

Du kan selvfølgelig heeeeelt fint bruke jeans på et jobbintervju som butikkansatt. Brette de opp kan du også;) Med en pent overdel, et kult belte og noen snerte sko med matchende veske så er du bare soooo fit to fight;)

Skrevet

ja det var det jeg tenkte også =))

takk for svar =)=)

Skrevet

Lykke til :)

Skrevet

tusen taaaaaakk =)=)=)

Skrevet

Jeg var nettopp på intervju i dongeribukse og en trekvart arm bluse, fikk jobben som sykepleier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...