Mor til gullet :O) Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Da var jeg på dag 28, og har ikke fått noe antydning ennå. Min mens kommer vel oftere tidligere enn 28 dager enn senere. Så imorgen skal det testes......;O) Jeg har egentlig ikke noe tro på at det er noe der, men igjen så har jeg en liten rar følelse på noe. Så metallsmak i munnen (rettere sagt; metallfølelse) Prikking/stikk i brystvortene Mensmurring Uro/soksesmerter i kroppen (helst bena) .....er jo typisk for ventende mens og da...... Vel, vel....enten, eller..!!
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Så spennende da!) Jeg er imponert over at du klarer å vente med testing til i morgen jeg..hehe...jeg hadde testa for lengst!! :op
Mor til gullet :O) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Ja, er jo spent, men ikke så veldig optimist nå. Jeg hadde ventet enda lenger med å teste hadde det ikke vært for at jeg har så forferdlelig lyst på rødvin imorgen....;O) Så enten et par glass med rødvin, eller en svær godteskål...;O)
Meerim Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Så spennende!!! La oss få vite hvordan det går. Lykke til uansett utfall!
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Ingen tante rød hos meg heller, og forventa mens var i går. Så i morges tok jeg test, men negativ.. Så da blir det litt smak på alkoholer i helga. For tanta er vell på vei da vil jeg tro. Skal på slektstreff;) gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå