Gå til innhold

Stress, og lite spark? Noen som også har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stresser litt på jobb nå, og med oppussing og middag med svigerforeldre til helgen og mamma som kommer på besøk og oppe på alt så holder jeg på å ta lappen så blir det til tider alt for mye for meg ... Sukk!

Og i går så kjente jeg ikke min lille-prinsesse hele dagen - ble så engstelig, hun som vanligvis hilser masse på mamman sin og spraker masse - var helt stille hele dageni går! Men i går kveld så kjente jeg masse spark og ble veroliget - og i dag så sparker hun som bare det!

Lillevenn, mamma skal prøve å ta det mer rolig! Det virker som du har det bedre inne i magen da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du på vei?:) har også opplevd at babyen bare har sparket på kvelden. hvis jeg er i mye aktivitet og slikt, så kjenner jeg ikke babyen så godt. kjenner han best når jeg er rolig:)

Skrevet

når du er urolig vogger du babyen i søvn vettu:) kanskje hun har kost seg som bare det? det er i alle fall min trøste-teori om jeg har vært litt hyper en dag;)

Skrevet

Joda slik er min lille gutt i magen også. På dager der det er fullt kjør så er han veldig rolig men så på kvelden når jeg ligger i sengen DA pleier han å sparke masse :)

Skrevet

jeg er i uke 27, og kjenner henne når jeg er rolig!

Det er bare det at hun pleier å hilse litt på i løpet av dagen også :)

Skrevet

Har det sånn jeg også, er 27+6 i dag og hun forholder seg ganske rolig om jeg driver å flyr rundt, så sparker hun når jeg er rolig, og spes etter jeg har lagt meg. hvis vi får folk på besøk, flere av gangen, er hun helt rolig, helt til alle har gått da setter hun igang igjen, liten utspekulert frøken trur jeg!! Farmor fikk kjenne sine første spark i går, det var etterlengted

Skrevet

Hadde en veldig rolig dag i går, og var overnervøs.. Kjente han så veldig lite, men siden jeg merka han et par ganger, så var det liksom ok. Min også er veldig aktiv idag :o)

De blir kanskje trøtte noen dager, som vi blir..?

Skrevet

Hihi - sikkert!

Snakket akkurat med en god venninne som gav meg tips neste gang jeg ble usikker (hun mente nemlig at babissen nok sparker men at vi ikke alltid fulgte med..) - drikk et stort glass med saft og legg deg ned på ryggen. Etter en stund så begynner de å sparke :)

Skrevet

Jeg tror nok dette oppleves veldig individuelt. Når jeg er stressa blir også snuppa i magen stressa, og sparker og rører på seg mye. Men når man er opptatt med andre ting enn å ligge på sofa og se på tv, så er det vanskeligere å registrerer sparkene.

Skrevet

Jeg fikk tips av jm i går om jeg syns det kom lite spark så anbefalte hun å drikke/spise noe kaldt ( det er jo is tid om dagen ) og eller bruke hårføner mot magen og faktisk barbermaskin!!! det var det hun anbefalte hvertfall :-)

Skrevet

Hei!

Her er det helt motsatt... Jeg har veldig mye å tenke på om dagen og stresser nok mer enn det jeg burde. Merker at babyen i magen har vært veldig urolig i magen av det. Når han turner så mye hele dagen blir jeg enda mer kvalm og uvell enn det jeg er fra før. Er i uke 25 nå og håper det roer seg etterhvert...

Skrevet

Det er nemlig slik jeg har hatt det flere uker nå - også i går - nesten ingenting! Så da måtte jeg bli litt urolig :)

Men sikkert lurt å roe ned litt uansett LilleStjerne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...