Gå til innhold

Innholdet i sykehus bagen???!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo født to ganger før, men kommer liksom ikke helt på hva det var jeg hadde med meg i bagen;o)

Noen gode forslag?

Planen er å få pakket ned:

Til meg:

2-3 gensere

2-3 bukser

3-4 truser

2-3 ammebh

3-4 par sokker

toalettsaker

crocs sandaler

morgenkåpe (tror ikke denne blir brukt, men for sikkerhetskyld)

kanskje noe kryssord e.l

Til babyen:

2 bodyer

2 sparkebukser

2 par sokker

3-4 luer

teppe

2 kokte smokker

bilsetet kommer far med på hjemreisedagen!!

har du noen andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger amn virkelig så mange bukser og gensere? og 3-4 luer til babyen? Jaja, hvis man bor veldig langt borte fra sykehuset og ikke har mulighet til å hente mer hvis oppholdet blir langt kan jeg skjønne det, men for de som bor i en by med 15 min til sykehuset tror jeg ikke det er nødvendig.

Ikke glem:

fotoapparat

tlf. lader

dine egne bind!

babyservietter til ditt eget underliv!

Ørepropper er ikke dumt å ha- ved siste fødsel delte jeg rom med ei dame som snorka no' så j.....og når hun var våken gråt stort sett babyen hennes, som hun hadde på rommet...jeg skreiv meg ut etter ett døgn for å bo på pas hotellet sammen mannen min- til tross for at jeg var nyoperert etter sectio... det var tider, det, hehe.

Skrevet

Du trenger mange gensere og BHer fordi det ofte lekker. ta med vide bukser, mange får kateter et par dager, spesielt hvis det skulle ende med keisersnitt.

Kryssord, blader osv kommer du garantert ikke til å interessere deg for

eller å ha tid til, selv om det sikkert høres aburd ut nå.

Skrevet

Jeg bor ca en time unna sykehuset så det blir nok ingen turer hjem før hjemreisedagen!! Synes det er greit å få med seg alt på en gang!!

Skrevet

Tannbørste og tannkrem, fuktighetskrem, lypsyl, deodorant, og andre slike artikler.. Hårkost;)

Jeg tar med drikke og noe lett spiselig (knaskerøtter, kjeks el lign.) Jeg som skal føde i mai/juni har også pakket en sommerkjole. Har ikke med så mye klær, siden jeg skal være der i to dager. (max, håper jeg..)

Jeg pleier å skrive i notatbok, og lese i bok mens babyen sover. Det pleier de jo ofte å gjøre mye av:) Kulepenn er i allefall greit.

Jeg bor en liten time fra sykehuset, og KAN hente mer hvis det skulle trengs. Har ikke gjort det før though..

Begynte å pakke i dag, selvom jeg enda har fire uker igjen. Gleeeeeder meg!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja, forresten, jeg tar sikkert med bæresjalet også, og har det i sengen min der oppe. Da kjenner babyen igjen lukten på det og vil lettere vende seg til å ligge i det:) Gleder meg enda mer nå:o)

Skrevet

Jeg savnet klokke.

De fleste har sikkert ikke bruk for det, men om du får ammeproblemer eller et veldig lite barn som må ha ekstra, er det lurt.

De siste årene har jeg brukt mobiltelefon som klokke, men det var skikkelig upraktisk når jeg skulle ta tid på hvor lenge han ammet, hvor lenge jeg skulle bruke pumpemaskin etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...