Gå til innhold

uke 36 og svak blødning. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig oppdaget jeg litt friskt blod i do og på dopapiret - ikke mye i det hele tatt, men har ikke opplevd det før. Da jeg tørket med nylig var dopapiret mer lyserosa, som utvannet blod. Er i uke 36. Er dette vanlig eller bør jeg kontakte jordmor? Vil ikke virke hysterisk heller... :) Takker for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører til andre trimester jeg,men har jo født 2 ganger tidligere. Min forrige fødsel startet akkurat slik du beskriver det i 36 uke. Så om jeg var deg ville jeg for all del hørt med jordmor :)

Ring ring ring ;)

Skrevet

Hvis du ikke har rier eller noe, så ville jeg kontaktet jm... Sikkert helt normalt,men bare for å være sikker...:)

Skrevet

Min første fødsel startet forresten også sånn...;) Men da hadde jeg rier i tillegg da...

Skrevet

har hatt det sånn i et par dager nå, men det er helst etter at jeg har gjort det andre, akkurat som om det er en blodåre som sprekker inni der (underlivet) er bare bitte litt i utfloden etter tørk..er i uke 36+6...har ikke tenkt så mye på det egentlig, så vi får bare se hva som skjer:)

Skrevet

Man kan også blø litt ved urinveisinfeksjon, og hvis infeksjonen blir kraftig kan den føre til rier. Stikk en tur til lege/jordmor og få tatt en urinprøve i det minste - det er jo fort og greit :-)

Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme som deg noen dager i uke 33 (uke 35 nå). Jeg kontaktet jordmor, og det fikk jeg vite var en riktig ting å gjøre. Jeg fikk testet urinprøve hos legen for å sjekke om det var urinveisinfeksjon bl.a., men han fant ingen ting. Etter det har jeg ikke merket noe til det.

Men kontakt jordmor, du blir helt sikkert tatt på alvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...