Gå til innhold

noen andre som ikke får sove pga mye sparking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt så sparket babyen min sååå mye at jeg kjente det i drømmen også. hver gang den sparket, så sparket den en time. så tok den en liten pause, så begynte den igjen osv osv. sånn har han vært i hele natt. jeg så fikk bare halvsovet i hele natt, siden jeg kjente sparkene i drømmen og jeg våknet også omtrent hannenhver time siden det var så harde sparkog mye aktivitet. da jeg våknet så kunne jeg fks se den ene gangen at det var hodet som dunket i magen. veldig hardhendt var han i natt, så nå er jeg trøtt.

noen fler som opplever det, eller har opplevd det før? håper det ikke blir noen vane.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp d skjer flere ganger i løpet av natten at jeg våkner av spark.. å da er d så hardt at d er vanskelig å sovne igjenn:)

Skrevet

hehe huff. har aldri opplevd dette før. bare litt at jeg har våknet noen ganger pga spark, men aldri at dte har vart hele natten. er så trøtt i dag. håper han ikke begynner med det som en vane:) hehe, lå med magen mot samboers rygg i natt, og han våknet han også, han bare: au, slo du meg:P haha. huff, var altfor aktiv i natt han i magen. så nå må jeg nok sove snart. zzz

Skrevet

Opplevde det for en uke siden eller så. Nå er sparkene harde og ikke så ofte. Han sparker så hardt at hele magen min ser freaky ut:)

Kan faktisk kjenne når han snur seg også, ganske ubehagelig, men en herlig følelse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...