hannaer Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 jeg får ikke til pumping med elektrisk pumpe fra avent..har prøvd manuell også..kommer ingen melk..noen tips???Har prøvd to ganger..
Sunniva78 har to små Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har Avent sin manualle pumpe selv. De første gangene kom det nesten ingenting, jeg holdt på å gi opp. Så fikk jeg tips om å å ha noe klær som babyen har brukt for å lukte på... Rare greier, men sitter i hodet dette her. Da kom plutselig utdrinvingen i gang, og også masse melk:-) Så man må være litt tålmodig, pump i vei, tenk på babyen din og lukt, hehe. Lykke til!
anne* Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Hadde litt startproblemer jeg også. Kan være lurt å håndmelke litt først. Med meg begynte melken å renne i strie strømmer da jeg hørte mini begynte å pludre, så for meg hjelper det å ha babyen i nærheten når jeg kan. Ellers hjemlper det å tenke på koselige ting med babyen, som f.x så fin h*n er, eller så stolt du er av h*n etc - høres litt teit ut, men funker som bare for meg i alle fall hihi
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 takk for tips!!!Holdt på å gi opp men skal gi den en sjanse til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå