lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er altså 2 gangs å 38+1. Mitt spørsmål er om dere hadde mye VONDE kynnere/Maserier mot slutten og hvor lenge hadde dere det før d ble fødsel? Jeg har hadd det siden uke 35 å de blir bare vondere å vondere å veldi slitsomme, har vært på føden 2 ganger men ingen tegn på noe form for modning, men vises godt på ctg.å jormord kaller de for maserier.... Takker for svar,
liten spire Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 hei hadde ikke så mye som en kynner eller maserie med nr to før fødselen startet i uke 38+6. men det er jo veldig vanelig med kynnere skal ha min nr 3 nå og er 35 og har hatt masse kynnere siden uke 30 så tror det er veldig forskjellig fra gang til gang Lykke til håper du slipper å gå sån så lenge til før det skjer noe
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg venter nummer 4 og har hatt masse mase rier siden uke 25,ikke noe farlig,når de kommer bare roer jeg tempo litt..de kommer oftest når du er sliten og kanskje stresser..
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Jeg hadde masse, særlig med nr 2. Flere falske alarmer, og fødselen startet med svake rier som varte i et døgn før vi dro på sykehuset. Da tok det enda over 9 timer fø han ble født...
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Hva er forskjellen på maserier og kynnere? Har hatt litt kynnere de siste ukene, men disse har økt på de siste dagene. Bare siden i dagmorges har jeg hatt kynnere gjennom hele dagen.. slitsomt.. kan dette sammenliknes med maserier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå