Gå til innhold

Lite spørsmål til dere flergansfødene i jenn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er altså 2 gangs å 38+1. Mitt spørsmål er om dere hadde mye VONDE kynnere/Maserier mot slutten og hvor lenge hadde dere det før d ble fødsel? Jeg har hadd det siden uke 35 å de blir bare vondere å vondere å veldi slitsomme, har vært på føden 2 ganger men ingen tegn på noe form for modning, men vises godt på ctg.å jormord kaller de for maserier....

Takker for svar,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hadde ikke så mye som en kynner eller maserie med nr to før fødselen startet i uke 38+6. men det er jo veldig vanelig med kynnere

skal ha min nr 3 nå og er 35 og har hatt masse kynnere siden uke 30 så tror det er veldig forskjellig fra gang til gang :)

Lykke til håper du slipper å gå sån så lenge til før det skjer noe

Skrevet

mente så klart 35 uker :)

Skrevet

Jeg venter nummer 4 og har hatt masse mase rier siden uke 25,ikke noe farlig,når de kommer bare roer jeg tempo litt..de kommer oftest når du er sliten og kanskje stresser..

Skrevet

Jeg hadde masse, særlig med nr 2. Flere falske alarmer, og fødselen startet med svake rier som varte i et døgn før vi dro på sykehuset. Da tok det enda over 9 timer fø han ble født...

Skrevet

Hva er forskjellen på maserier og kynnere? Har hatt litt kynnere de siste ukene, men disse har økt på de siste dagene. Bare siden i dagmorges har jeg hatt kynnere gjennom hele dagen.. slitsomt.. kan dette sammenliknes med maserier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...