*månestråle* Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Huff er muligens paranoid, men har så lite graviditetssymptomer.Dette bekymrer meg veldig siden jeg hadde det sånn i sist svangeskap også som endte i ma. Håper virkelig det er tilfeldig og at alt er bra med spiren for det om ... Noen andre som har hatt lite symptomer, og som det har gått bra med ?
Nina_J Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Med førstemann så hadde jeg ingen andre symptomer enn litt kvalm på kvelden, og det gikk helt fint! Han er i dag en frisk og fin gutt. Ikke bekymre deg over få symptomer, gled deg heller!
Myra Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Jeg føler det også sånn. Blir nesten litt "glad" når kvalmen kommer bølgende. Har også ganske lite symptomer, men når jeg summerer de opp er det en del likevel. Men man er jo bekymret hele tiden...
babygullz <3 vilde Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Det er helt normalt å kjenne lite symptomer i begynnelsen...de første ukene jeg visste om graviditeten hadde jeg nesten ikke sympotmer jeg heller, og var såå redd for sa eller at testene( 4 stykker!! pluss hos lege!) hadde vist feil alle sammen:P Men, da kvalmen kom sigende og satte inn for fullt, angret jeg meg på at jeg ville ha disse symptomene:P gled deg over at du er "frisk" så lenge=) babyen har d fint i magen din
Rosica83 Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Huff, det er ikke enkelt for oss som er så heldige og ikke slite med de berømte graviditetssymtomene... Har nesten ikke hatt ro i kroppen de siste ukeje jeg, pga bekymringer for at det kanskje har gått galt.. Jeg har ikke følt meg gravid! Lite nattesøvn har vært daglig kost. Var på privat ul nå på tirsdag, bare for å få konstantert at det var liv, og det var det! Så nå har jeg valgt å puste lettet ut, senkke skuldrene og virkelig nyte de 7 neste månedene! Du får ikke legen din til å henvise deg til tidlig ul da, siden du har mistet tidligere? Lykke til, a alle fall!
lillemarie Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Helt enig. Jeg har nesten ingen symptomer og veksler fra å være helt sikker på at dette går bra og at jeg bare er glad for at jeg er frisk, til å ønske at jeg i det minste var litt kvalm. Jeg testet sterkt positivt på CB for 7 dager siden. Er 5+1 på vei. Har ikke fått time hos legen før om 2 uker. Det er nesten ikke til å holde ut. Lurer på om jeg kan gå til en privat lege for å sjekke at det er liv og at alt er som det skal eller er det rett og slett er for tidlig enda.
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Skjønner akkurat hvordan du har det. I forrige svangerskap hadde jeg nesten ingen symptomer i det hele tatt. Var litt trøtt en periode, men det gikk over. Hormonene tok overhånd en stund, men dette gikk også over etter litt. Bare vær glad for det så lenge det varer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå