Mamma til to tette Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Nå trenger jeg det virkelig, flytter ut av byen og har barnehage i sentrum. Sparker meg selv for at jeg ikke har klart å ta det på alle disse barnefrie årene og er lei av å tigge om sjåførhjelp....noen nevnte at det finnes intensivkurs, barnevakt har jeg masse av så det hadde jo vært ypperlig Noen som vet?
Mamsen og lillegutt Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 eneste jeg vet,er at du kan ta en pakke på 8 kjøretimer,og bestille oppkjøring og teori med en gang. sånn at du slipper å vente når du er ferdig med kjøretimene dine...
Mersa og gutta <3 Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Vet ikke om der finnes noe intensivit kurs, men kjørelæreren jeg hadde synes det er best å ta lappen så kjapt som mulig, så han la opp til mange kjøretimer i kort tidsrom istedenfor å dra det ut. Men det det kommer ann på er hvor fort du klarer teorien, så du kan bli meldt opp til oppkjøring, for kan være lang ventetid på oppkjøring her i Bergen. Har du traffikalt grunnkurs? Det må du uansett ha før du begynner å øvelseskjøre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå