Mamsen87 :) Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Vi sliter enda med og pusse tenna til Mathias. Han hater det virkelig. Han fikk første tanna da han var 6mndr og nå er han 13mndr. Holdt på en stund.. Han sparker og vrir seg noe helt vilt! Men pusse tenna er noe vi bare må. Så da må vi jo bare tvinge han.. Hvor lenge holdt dere på?
Potetstappe Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Har du prøvd sånn som du trær på fingeren din? Vi sleit fra hun var 3 mnd. til 9 mnd. Kjøpte en sånn på babyshop. Først ville hun ikke, men hun har fått leke litt med den, og da er den blitt godkjent:P Jeg er kjempe fornøyd med den! Ikke noe sutring lenger!
Silje og Vaniljebollene Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Hun har alltid likt det... Hun kaller tannkrem for nam-nam, så den må vi gjemme for henne
Mamsen87 :) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2008 Nei, det har jeg ikke prøvd. Har ikke babyshop her, men de har det kanskje på apoteket?
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Har egentlig aldri hatt de største problemene med tannpuss Snuppa hadde en liten periode hvor hun nektet, men om vi synger puss puss sangen og leker knurrende tiger (slik at hun viser alle tennene sine) så går det bra
solemio Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Vi lot vår pusse våre tenner mens vi pussa hans. (Forbered deg på litt ømt tannkjøtt) Og så sang vi all verdens sanger og lot som tannbørsten løp etter Karius og Baktus inni munnen. Husker ikke hvor lenge vi sleit med pussinga, men det er jo bare noe du uansett må.....
Mamsen87 :) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2008 Så heldige dere er!! Mathias begynner og grine bare han ser tannbørsten..
DenherJenta Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 til nordjenta var 20 mnd. da fikk hun elektrisk tannbørst og da var det plutselig greit..
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Til hun var 3 år.... I perioder pusset hun frivillig, men nektet stort sett. Minstemann er heldigvis enklere.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Leeeeenge......men nå synes 2 1/2åringen det er stas å puse tenner:-) 1åringen hater det og det er en krig hver gang...jeg har prøvd alt.
Gothminister Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 Hadde bare små perioder med storebror hvor han ikke ville,men lillebror er vrang gitt..hehe Lillebror fikk tennner da han var 3 mnd,nå er han 13 mnd,og vi kamper om det enda. Synest det er trist og leit,men 'en dag må han vel bare godta det han også..
M@mm@ til mine barn Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Hm. Her er det nesten vi som blir tvunget til å pusse tennene deres. De syntes det er kjempegøy og kommer løpende når vi sier tannpuss.
Mamsen87 :) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. mai 2008 Bare og belage seg på at vi må tvangspusse en stund til da kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå