ChellBell - har født! Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Shoppe pleier å være en god ting, men det har bare blitt et mareritt for tiden... Jeg går rundt og er bare flau og piiiiinlig berørt over hvordan jeg ser ut :/ Fremdeles ikke noe utpreget gravid mage så jeg ser egentlig bare feit ut! Men nå som det plutselig ble 22 grader så må jeg ha noen sommerklær. Sitter på jobb i vanlige bukser og prøver å skjule det at buksesmekken er helt åpen, med en lang topp... Noen tipset i går om at H&M har noen fine sommerklær nå, så jeg får ta turen din i lunsjen tenker jeg. HÅPER jeg finner noe jeg kan bruke på 17. mai også....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hei, kjenner følelsen, men det fine er at den mest sannsynlig vil gå over snart=) H&M har endel fine klær ja, jeg har kjøpt en del topper der, en bukse, en shorts å en nickers... 17 mai klærne er takket være h&m=) Lykke til og håper du finner noe du liker og trives med=)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Jeg vet hvordan det føles.. Jeg er litt stor fra før, og nå ser jeg feit ut, liksom stor bak og stor mage som ikke ser 100% gravid mage ut Jge syns ikke jeg blir fin i noen slags klær jeg da, så nå tror jeg ikke jeg skal kjøpe meg noe nytt. De lin buksene på mamma avd til h&m er gode
Lille skatt *38 uker* Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg fant to sommerbukser på HM. En hvit, nesten til anklene i type pen modell og en grønn armyshorts-aktig. Veldig fornøyd med begge to. Måtte t.o.m ha en str mindre enn jeg pleier ) Fant desverre ikke noe som egner seg til 17. mai, men det kan jo hende du gjør. Jeg fant derimot en veldig fin sommerkjole på Den kule mage som jeg skal bruke på 17. mai. Kostet 825 kr, men kan brukes både til pent og hverdags. I gravidbukser ser man mye mer gravid ut enn man gjør i vanlige bukser, så løp og kjøp!!!
elin og gutta;) Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 17 mai skal jeg ha en hvit linbukse kjøpt på lindex. den var veldig behagelig, og grei nok. kjøpte mange fine topper på HM som kan byttes på til og brukes videre utover sommeren. til uka må jeg nok handle noen litt kortere bukser,skjørt eller kjole og nye sandaler.. varmt her ja:)
babygullz <3 vilde Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Er du sikker på at d ikke bare er du som TROR du ser feit og ikke gravid ut, chellbell? Jeg synes nemlig også at jeg mer feit enn gravid ut, men alle andre sier det motsatte! men jeg fikk d 100% bekreftet i går, da en gjest på hotellet som hadde vært der for 6 mnd siden, kom å sa gratulerer med graviditeten til meg:D først da innså jeg at jeg ser gravid ut, og langt ifra feit; JA! jeg har lagt på meg på hofter, rumpe og lår... men jeg tror jeg hadde sett rimelig teit ut, og hatt problemer dersom jeg skulle bære frem et barn uten å legge på meg andre steder enn magen..
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Hihi, jeg går også rundt med smekken åpen hele tiden. Ja jeg ser også bare feit ut enda jeg er i uke 23. Drit i det! Tenk på at du skal ha baby!
AO3 Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Vet hvordan du har det! Jeg føler meg også mer feit enn gravid... :/ Men nå har livmora nådd opp til navlen - jeg håper det vil hjelpe? Jeg ser for meg at jeg får mer gravidmage da, og ikke bare bilringmage... som jeg føler jeg har nå... Er 16+5, og vil snart se gravid ut! Buksesmekken har vel vært åpen siden uke 5 eller 6 eller noe sånt... *rødme* Hvor langt er du på vei? Vi er ca like langt, er vi ikke? Jeg skal til Oslo i helga, det er meldt 20 grader og sol, og jeg skal HANDLE KLÆR!! Sammen med en annen gravid venninne! Jippi, det skal bli gøy!
ChellBell - har født! Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2008 Babygullz: Joda, det kan kanskje være at det meste er i hodet mitt.. Men jeg er dessverre en sånn jente som tenker litt for mye kropp og utseende og da får man jo sammenbrudd når man MÅ og SKAL opp i vekt! Jeg har gått opp 8 kg allerede og alt ligger på rompa og lårene! Yey!! :S meg80: Jeg er like langt på vei som deg, 16+6. Har livmoren din kommet opp til navelen allerede? Tror ikke min har det.. Jeg fikk kjøpt noen klær nå da i hvertfall! 2 linbukser (mammabukser) på H&M. En sort og en beige. Et kort, sort linskjørt med strikk i livet som går under magen. En hvit linbukse med strikk i livet fra Vero Moda og en brun/grønn capri bukse i lin også fra Vero Moda. Cubus hadde noen supersøte cardigans på tilbud så jeg kjøpte et par av de og Har ikke sjans å få de kneppet igjen, men de er søte over små topper, kjoler osv.. Da håper jeg at jeg har så det holder for sommeren!!!
AO3 Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 ChellBell: Livmoren var ca en halv cm under navlen for to dager siden. Bekreftet av sambo, som er lege og prøvde seg på gamle kunster og grep fra studiet. Jeg var hos jordmor forrige uke, og da lå jeg litt over gjennomsnittsstreken på kurven - og det var selv om jordmor regner at jeg har gått en uke lenger (hun går etter menstermin). Blir spennende å se på UL - kanskje blir UL-termin nærmere mens-termin enn tidlig UL-termin likevel? Men jeg tror kanskje jordmor fikk med seg en fettvalk da hun målte, så det er jammen ikke sikkert. *hehe*
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 b young har masse fine klær som er veldig mage vennlig:) jeg har kjøpt meg masse flotte topper der:) til en ganske rimelig penge:)
Berta_78 Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Jeg og kjæresten fikk oss en god latter da jeg skulle finne noen behagelige klær i helgen. Prøvde et sett fra Juicy (de fløyel/frottéjoggedraktene som er så poppis), dette var en rosa genser m litt korte shorts. Jeg tenkte av d det ikke var noe i veien for å gå med shorts selv om det trekker litt over rompa, og de er jo lave på livet og myke i kanten. Da jeg fikk på meg settet som på en måte var litt stripete og gikk ut av prøverommen brast vi i latter samtidig, og det var ikke nødvendig å si det høyt engang; jeg var et spitting image av nasse nøff. Tunikaer fra nå :-)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 Bare for å kommentere dette med livmoren. Jeg er 17+2 idag. Var hos jordmor på tirsdag (17+0). Hun sa jeg ligger litt over gjennomsnittet men da var min livmor også over navlen. Merket jeg har blitt større den siste tida men ante ikke livmora var komt så langt opp:)
AO3 Skrevet 8. mai 2008 #14 Skrevet 8. mai 2008 Ja, ikke sant det er gøy, Elisabeth '79? Min "eksploderte" i løpet av bare noen få dager. Plutselig gikk den fra å være langt nede til å være nesten oppe ved navlen. Jeg var på kurs i to dager, og da jeg kom tilbake, sa plutselig samboer: Jøss, så stor livmora di har blitt på den korte tiden! *hehe* Koselig å se og kjenne at det vokser og gror der inne.
LilleBjella Skrevet 8. mai 2008 #15 Skrevet 8. mai 2008 Hahahahahahaha.....nasse nøff......hehehehe. Ja, jeg ser det absolutt for meg. Cute:)
Lilja121 Skrevet 8. mai 2008 #16 Skrevet 8. mai 2008 Jeg så forresten i Aftenpostens aftenutgave i går at det finnes en second hand butikk for mammatøy på Jar. Jarveien 1, tror jeg, men husker ikke navnet på butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå