Gå til innhold

Nå er det nok!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått nok av å sette meg selv og mitt i 2. rekke. Jeg tar av meg hatten og går. Og vettu hva? Det er en DEILIG følelse!!!

Har vært vondt og vanskelig og ta denne avgjørelsen, og jeg mister en bra mann, MEN det hjelper ikke når bagasjen fører til så mye vondt.

Jeg er FRI!!!! Nå skal jeg nyte livet, sola skinner og jeg er klar for å leve. Virkelig LEVE!

Lykke til alle dere andre her inne!! Stå på!! Står respekt av dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener..

Det å leve,- virkelig LEVE, er det lenge siden jeg har følt. Føler jeg lever i skyggen av en annen. Jeg går på en opptråkka sti. Hver gang det kommer en høytidsdag eller noe jeg før har gledet meg til, gruer jeg meg. Føles ikke som om ting er svart, men grått. Har blitt til en robot, som gjør det som er forventa av meg. kommer jeg til å holde ut med dette hele livet? Neppe..

Lykke til!

Skrevet

Det er vondt!! Men er det ikke litt sånn å leve sammen. Særlig når det er barn inni bildet fra før av? Spørs jo alderen din, men for min del finnes det flest menn med barn fra før.. Da er man alltid i skyggen altså. Det er vondt!! Og man skal ta ansvar og vise masse kjærlighet og får ofte lite igjen. Dessuten har man ingenting å si når alt kommer til alt-uansett hvor godt man vil og hvor glad man er i stebarna. Jeg tror jeg er der i graviditeten at jeg er trist for det meste..Føler meg avvist og minnet på at dette ikke var drømmen min. Altså at "han" skulle ha barn fra før..Setninger som jeg husker da det andre barnet ble født, da var det slik og slik. DRITT!!!!!!! Nå venter jeg bare på å føde og få litt oppmerksomhet for den personen jeg er også..

Godt at du føler deg fri!!!

Skrevet

Gratulerer!

Godt noen tar ansvar når de har satt seg i en stiuasjon de ikke takler. Det står mere respekt av deg enn alle de andre som kun sitter å syns synd på seg selv uten å evne å gjøre noe med sin egen situasjon.

Skrevet

ja det er bra du tar ansvar...

Jeg er inne i valgets kvaler selv - det er tungt ta valget - men det er jamen tungt leve som en "fille" hele tiden...!!! jeg har en mann som har unger - å som det kun er trøbbel med bio mor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...