Reveenka Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 og jeg må sjekke om finstasen fra i fjor passer revungene i år, vi må ha hvite strømpebukser hvertfall, og helium flasker og ballonger til FAU, og så er det FAU møte i kveld og hurperace etterpå. Og til uka har jeg tannlegetime og legetime på samme dag og samme tid, og så skal gubben til Narvik på jobb så jeg må bytte masse vakter(håper sjefen får det til), må ha barnevakt til en kveldsvakt mens han er borte og så er det åpen dag i barnehagen og så er det fredag 16 og da er det riggedag for oss i FAU og så er det 17 og da skal alle pyntes og komme seg av gårde i god tid og etterpå skal alle hjem og ha god mat og is og diverse og når skal jeg rekke og handle inn det og nå blir jeg helt andpusten ved tanken på alt jeg må rekke og så kom jeg til å tenke på den tåpelige reklamen med mammaen i bunad som står på kjøkkenet sitt og stryker flagg, lager festmat, knyter slipset til guttevalpen og ser helt rolig ut og hele familien rusler rundt henne og det er ikkeno stress og SÅNT ER JO BARE JUG!!! Puh.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Dæsken..........jeg kjente pulsen slå fortere bare av å lese om programmet ditt fremover!!! Pass på hjertet da du:-) Det er ikke småtteri som må fikses og ordnes og trikses til med 4 reveunger, et hi hvor gubben ikke holder seg stand by og jobb i tillegg!!! Jeg er imponert jeg!! Har mer enn nok med to store og en liten rosa.....og her er sambo hjemme og tar brorparten om ikke ennå mer i heimen..........Jeg er tydeligvis bortskjemt og vel så det og gudskjelovogtakkogsånn!!! Men antrekk til 17. ja.......det er jo leeeeeenge til:-) Og flaggene strøk vi i helgen, de holder seg vel slette de selv om de ble lagt ned i kjelleren igjen??? Og mat ja,.............du, jeg er igrunn litt matlei etter siste helgens tilberedelser og smaking...........ingenting smaker liksom, unntatt jordbær med sukker og fløte da! Så blir det vel det da:-) Du.................LYKKE TIL DA og husk en pust i bakken i ny og ne:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Nå har jeg heldigvis ikke det peset....Men hektisk nok da. Og i år når 17.mai er på en lørdag har jeg hørt mange si at vi "går glipp av en fridag"... Hallo!!! Etter jeg fikk barn kan jeg ikke si at jeg ser på 17.mai som en fridag.... Jeg er bare strålende fornøyd med at det er fri dagen etter jeg. Så kan vi puste ut. Ellers skal jeg kjøpe klær til guttene, skal bare dibbe litt først...... Ops skal visst ha noe til meg selv også........ Og så har jeg en søster som har bursdag den dagen, ikke alltid like lett å huske presang oppi alt styret )) Men vi bruker da å huske på å gratulere sånn en gang utpå dagen:o))
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Vell,i år nekter jeg å tenke på alt jeg har å gjøre frem til da.... Men vet det er fryktelig mye... Har kjøpt bunad,kyse og greier til lillesnupp. Min får drakt han også. Storebror vet jeg ikke enda...Å heller ikke di to like. Jeg NEKTER å ta på meg bunad.Den har jeg enda et hat forhold til etter barndåpen... Er mer spent på om jeg får med hele gjengen i år,eller om jeg må dra alene med ungene i år også... Men når vi er ferdig med mange timers is og pølsespising,så kan jeg se frem til hærlig mat og avslapping.Det gleder jeg meg til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå