Gjest Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Er tredjegangsfødende, og er så GLAD for endelig å være her. Ser fram til å tilberinge tiden her inne fram til 3 trimester Håper dere er like koselige her som det de var i første trimester, men det satser jeg på at dere er i og med at dere også en gang var inne på 1.tri. *nynner for meg selv, og er så glad for endelig å være her* (c=
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Og velkommen skal du være=) Her er vi vel alle koselige vel...hihi=) Nynne videre du og nyte 2.tri.. jeg håper ukene flyr og at jeg snart kan få troppe opp inne på 3.tri og i siste fase av svangerskapet!! Er jo så utålmodig nå og vil gjerne møte den lille..=) Har ett barn fra før=)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Ja kjenner meg litt utålmodig jeg også,men det er vel fordi jeg vil se den lille på ultralydskjermen;) Men takk, hørtes ut som det er ganske koselig her inne, og det vil jo tiden også vise Klokka tikker og tiden den går;) Lykke til videre
lille spira Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Da er vi like langt vi da Jeg hopper over hit idag jeg også. 20år og førstegangsfødende. Deeeeeeilig og være ferdig med de første 12 ukene!! Håper tida går fort, fort, fort til november
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Hei og velkommen i gjengen Her inne er det koselig vettu! Grattis med å være ferdig med 1 trimester, og det sies jo at 2 trimester er den "beste" perioden i svangerskapet. Og nå skinner sola og det begynner å bli varmt også Johooo! Kos deg!
Mamma mjaua Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 gratulerer med 2. trim:) hyggelig at du kommer
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Ja det er jo sol og sommer så tiden vil nok gå fort framover kan jeg tenke meg. Jeg er 23 år Du får ha lykke til da, blir spennende og se om den lille kommer til storebror sin bursdag, han ble også født i november,så det kan bli litt småspennende. Satser på at han finner seg sin egen bursdag;) Lykke til videre=)
Mamma`n til Trym Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Velkommen hit Det er mange hyggelige gravide her og jeg kommer til å titte innom iblant når jeg snart går over i 3.trimester. Det har vært et flott 2.trimester og du får ha masse lykke til videre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå