Gå til innhold

Da spaserer jeg inn hit med hodet høyt og presenterer meg selv =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tredjegangsfødende, og er så GLAD for endelig å være her. Ser fram til å tilberinge tiden her inne fram til 3 trimester :D

Håper dere er like koselige her som det de var i første trimester, men det satser jeg på at dere er i og med at dere også en gang var inne på 1.tri.

*nynner for meg selv, og er så glad for endelig å være her* (c=

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og velkommen skal du være=)

Her er vi vel alle koselige vel...hihi=)

Nynne videre du og nyte 2.tri.. jeg håper ukene flyr og at jeg snart kan få troppe opp inne på 3.tri og i siste fase av svangerskapet!! Er jo så utålmodig nå og vil gjerne møte den lille..=)

Har ett barn fra før=)

Skrevet

Ja kjenner meg litt utålmodig jeg også,men det er vel fordi jeg vil se den lille på ultralydskjermen;)

Men takk, hørtes ut som det er ganske koselig her inne, og det vil jo tiden også vise :D

Klokka tikker og tiden den går;) Lykke til videre :)

Skrevet

Da er vi like langt vi da :) Jeg hopper over hit idag jeg også. 20år og førstegangsfødende. Deeeeeeilig og være ferdig med de første 12 ukene!! Håper tida går fort, fort, fort til november :)

Skrevet

Hei og velkommen i gjengen :) Her inne er det koselig vettu! Grattis med å være ferdig med 1 trimester, og det sies jo at 2 trimester er den "beste" perioden i svangerskapet. Og nå skinner sola og det begynner å bli varmt også:) Johooo! Kos deg!

Skrevet

gratulerer med 2. trim:) hyggelig at du kommer

Skrevet

Ja det er jo sol og sommer så tiden vil nok gå fort framover kan jeg tenke meg. Jeg er 23 år :) Du får ha lykke til da, blir spennende og se om den lille kommer til storebror sin bursdag, han ble også født i november,så det kan bli litt småspennende. Satser på at han finner seg sin egen bursdag;)

Lykke til videre=)

Skrevet

Velkommen hit :) Det er mange hyggelige gravide her og jeg kommer til å titte innom iblant når jeg snart går over i 3.trimester. Det har vært et flott 2.trimester og du får ha masse lykke til videre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...