Gå til innhold

50%Sj.mld

Anbefalte innlegg

Skrevet

då gjekk ej fra 25% til 50%..blir bære verre å verre for kvar dag me bekkenløysinga..!men ej likakje mej på jobb so igrunnen e de greit.

sleppe å sjå ditta sure tryne til avd.leder meir en halvparten av tida..heheh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om jeg forsto alt som sto her, men tror det var noe positivt. Så gratulere :)

Skrevet

Det er skrevet på dialekt,men her er oversettelsen..heheh..Da gjekk eg fra 25% til 50%sjukemld...blir bare dårligere og dårligere for kver dag med bekkenløysinga..!men eg liker ikkje meg på jobb så igrunnen er det greit.

slipper og se det sure tryne til avd.leder mer en halvparten av tiden..heheh

Skrevet

jeg er 100%sj.mld. sliter med bekken og jobben min er vanskelig og tilretelegge. det er slitsomt og gå 50%, for man må jo ta hensyn til deg, og det er ikke så mange som er flinke til det. jeg jobber i en kvinnedominert yrke der man trur at man skal finne forståelse for bekkenløsniga mi. men det ble det ikke.. bare sure miner for at jeg ikke klarer å gjøre jobben min som før. det er trist. og jeg er i uke 19 og det blir leeenge å være sj.mld. men heldig hvis er det sommer og sol snart... :D

Skrevet

Jeg er også 50% s.m, men 100% akkurat nå og frem til 16.mai. Føler meg litt pingle som ikke jobber, men det får så være. Og på jobb råder det rene kaos pga omorganisering og jeg har bare 1,5 mnd igjen til ferie og permisjon - etter det har jeg ikke mer jobb der. Så motivasjonen ang jobb er ikke akkurat sterkt tilstede nei..:)

Skrevet

ja,det er godt at det er sol og sommer..nei,folk har somregel ikkje forståelse for oss gravide for det er jo trossalt ingen sykdom..hahaha..er ikkje alle som er like friske gjenom svangerskapet.

eg jobber og jobber nå for å ligge godt frampå visst eg eventuelt blir 100%sykmeldt.då står dei ikkje der me store problem vertfall..

men som sagt så trivest eg veldig lite her så de gjør meg ingenting å blir sjukemld å helder gå heime og nyte solen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...