Gå til innhold

noen som kan komma med råd o tips????

Anbefalte innlegg

Skrevet

ohh ungen min er helt tørr i huden, han har tørra utslett over hela ryggen o magen. er det noen som vet vad jag kan gøra???

jag badar han varje dag, går ikke ellers, lillen elsker å bada o det er helt umulig å få han till å sømna om ikke jeg badar han...

jag HAAAAATAR babyline olja!!!!

varit flink med å bruka oljan men tror han blev tørr av just den forbannade babyline oljan... noen som vet om en bedre olja???

hva ska jag gøra? stackare er helt tørr

kan noen hjelpa mig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

a-derma exomega har vi brukt på mini med suksess:=)

Skrevet

prøv johnson babyoil,eller natusan. så er jo weleda veldigt bra merke,finnes på helsekost.

Skrevet

Jeg svarte akkurat på et innlegg om tørr hodebunn, og vil råde deg til å bruke den samme kremen; Karite fra Johannesklinikken. At denne fantastiske kremen ikke er mer brukt, er for meg helt uforståelig, men jeg tror ikke de som lager den er flinke nok til å markedsføre seg. Vi småbarnsmødre må slutte å bruke oljer, kremer, sjampoer, såper som inneholder mineraloljer og konserveringsmidler, og stort sett alle Natusan-produkter og andre baby-produkter inneholder dette. Det tørker ut huden og virker fortsyrrende på barns hormoner, spesielt veksthormoner. At det er lov å selge det skjønner jeg ikke. Styr unna alt sånt, da er det heller bedre å bruke oliven- eller annen matolje. Men Karite er fantastisk, og barnet ditt blir myk i huden. Vil du vite mer om den, eller hvor du får tak i den, så send meg et "brev".

Lykke til!

Skrevet

hei vi har oxo hatt/har det på ho elste vår. hun bruker a-derma krem, kulde krem serien og a-kremen. det har fungert veldig bra. tror ikke du får noe bedre krem(er) en det på apoteket uten resept!

har du skjekka om barnet har atopisk eksem? klør det?

et annet tips er badeoljen fra NAF den får du på apoteket.

ha litt i badevannet og smør det på når han/hun er ferdig å bade, smør det på når huden er litt fuktig!

håper det ordner seg for dere!!!

koz fra

Skrevet

NinaCarh

tror du denne ville fungert på atopisk eksem oxo?

hvor kan jeg eventuelt få tak i den?

Skrevet

tusen takk før svar dere!!! jeg prøver nog allt sammen jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...