Prinsemammaen Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Og funket det? Begynner virkelig å føle meg som en sliter nå!! Prøvd i ca. 14 måneder! Blir gal av at flere venninner og kollegaer blir gravide rundt meg, og til og med har rukket å føde før jeg i det hele tatt er blitt gravid! Skal det lissom aldri bli vår tur igjen????????? Er absolutt ikke misunnelig på de som greier det, men føles bare så håpløst å ikke bli det selv.... :-(
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har ikke prøvd akupunktur selv, men har ei venninne som har. Og hun ble gravid etter et par måneder med akupunktur. Tror de hadde forsøkt i over ett år. Det er kanskje verdt et forsøk? Jeg har i alle fall veldig tro på det:)
Prinsemammaen Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Ja, jeg er villig til å prøve nesten alt!! :-) Tror jeg bare må få bestilt meg time altså.....
Giinaღ Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg går regelmessig til akupunktur. Liker behandlingsmåten veldig godt. Hadde en MA i desember og hadde problemer med å få normal syklus igjen. Etter kun EN behandling fikk jeg tilbake mens og etter det har syklusen vært normal (utenom denne mnd hvor jeg ikke har hatt el, men det kan være andre årsaker til det). Har du f.eks. tempet? Vet du at du har el hver mnd? normale sykluser? Hadde jeg vært deg hadde jeg absolutt forsøkt akupunktur. De kan virkelig få fart på systemet ved hjelp av nåler. Jeg trodde en liten stund at jeg kunne ha PCO. Da ville aku. at jeg skulle sjekke dette før videre behandling for i tilfelle ville hun behandle meg for dette. Så det kan være greit å vite at man ikke har noe sånt, da... Lykke til!!!!!
Giinaღ Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Det rare er forresten at de kan se mange rare ting ved å se på tunga di og måle pulsen Ubalanse i hormoner, kosthold etc. Spennende er det iallefall!!!
Prinsemammaen Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2008 Ja, jeg har tempet fast siden vi ble prøvere. De første månedene hadde jeg tydelig EL, men ikke de siste månedene jeg testet. Da var tempen jevn hele syklusen. Bestemte meg til slutt for å kutte ut tempingen. Følte at jeg var så oppsatt på dette, så trodde kanskje det var alt stresset rundt det som gjorde at jeg ikke ble gravid. Sluttet å tempe for et par pp siden og roe helt ned. Prøvde også EL-tester i begynnelsen, men på de fikk jeg aldri positivt utslag, selv om jeg kunne se på tempen at jeg hadde EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå