Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke over i 2. trimester ennå. Har en uke igjen, men er litt bekymret for at jeg overhodet ikke har fått noen mage ennå. Prøver å kjenne etter når jeg ligger på rygg, men kan ikke identifisere noe som jeg tror er livmora. Noen som kan berolige meg?

Må også si at jeg har noen kilo ekstra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig individuelt når man begynner å få mage, hvor stor den er som hvor godt det synes.

Jeg begynte å få mage for 2uker siden. Er 20+6 i dag. For en uke siden så poppa den virkelig ut:) Rund som en fotball!!! Men nå skal det også sies at jeg er ganske lav, var et par kg undervektig når jeg ble gravid, å har vel ikke akkurat lagt på meg det helt store ennå heller... Ca2kg. Så det synes ganske godt på meg:)

Skrevet

Hei! Er 18+5 idag og jeg har nettopp begynt å få ei fin, lita kul på magen, før det så jeg egentlig bare litt større ut enn vanlig. Så nå ser man at jeg er gravid. Ei i familien min er gravid og har termin 2 mnd før meg og hun har bare 3 mnd igjen av svangerskapet. Hun er nesten ikke sånn kjempesynlig gravid, så det er så forskjellig.. I og med du sier du har en del fra før, så tror jeg det tar sin tid før magen formes kanskje. Den kommer nok susende snart;) Har også hørt at hvis d er høy, så får en mye mindre mage (Så det på jordmødrene) Lykke til, det her går nok bra:)

Skrevet

Magen min kom plutselig ila de to siste ukene nå. Jeg er 21+2 i dag. Syntes bare det så ut som jeg hadde lagt på meg en del frem til nå. Har ikke kjent livmora no tydelig selv. Det overlater jeg til jordmor hehe.

 

Magen kommer....don't tou worry! Når magen min nå ser gravid ut tenker jeg at det holder, men den blir jo bare større og større...hehe....keiko neste...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...