Gå til innhold

Ei god kombi/duovogn å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som du er veeeeldig fornøyd med? Kan gjerne si hva som er bra, og eventuelt ikke såå bra også. Holder på å bli steike hakke gal av den vogna vi har!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga duo edge. stor og stødig, men litt tung. Men ellers har jeg elsket den vogna.

Skrevet

Jeg liker veldig godt Simo jeg da. Emmaljunga er utelukket pga alt prakket vi har hatt med den emmeljunga vogna vi har nå. Men synes fort den sportsvogndelen til simo blir klumpete og stor. Derfor vi kjøpte denne emmaljunga vogna :s. Men simo dypvogn er definitivt best, og sportsvogna er også å anbefale dersom man har litt stort bagasjerom:)

Skrevet

Jeg har babytravel smart, og jeg digger den vogna!!

Du kommer til overalt med den, den er kjempegod å trille og den er lett.

Bagen er kjempestor, vesla er 9 mnd nå og vi har nett gått over til sportsvogn delen. Bagen er fremdeles passelig, men nå vil hun mer opp å sitte. Sportsvogna kan jeg ikke utale meg så masse om enda, for den er nett tatt i bruk, men de to gangene jeg har brukt den til nå har jeg vært strålende fornøyd :)

Og det beste av alt er at prisen er grei! Vogna koster 2495,- som sportsvogn og så kjøper du bagen utenom til 999,- Dette er priser fra reflex da, kansje annerledes andre plasser :P

Lykke til i vogn jungelen!

Skrevet

jeg hadde emmaljunga egde duo men syntes den va stor så jeg kjøpte quinny freestyle å e veldig fornøyd me den, det e tre hjul så det e lett å komme seg frem i butikker me den å veslejenten sitter veldig bra i den=) bagen er ikke like romslig som i en emmaljunga vogn men den er grei nok.. er veldig fornøyd me vognen

Skrevet

Hartan skater hvis du vil ha 3-hjuling. Hadde kombivogn til førstemann, og valgte duovogna i samme til lillen i magen nå. Ville ha muligheten til å snu vogndelen enten mot eller fra kjøreretningen, og det gikk ikke på kombien, så da ble det duo nå :o) Litt større bag også med den, og det er jo ingen ulempe. Store punkteringsfrie hjul som triller like godt i snø som på asfalt eller til og med i skogen. Syns en 3-hjuling er myyyye enklere å manøvrere og komme seg frem med, men det regner jeg med er smak og behag. Stabil og fin vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...