Gjest Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Testet i morres og der stod det jammen GRAVID!! Dette blir vårt tredje barn.
2 x gull Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Koselig da, gratulerer!!! Jeg har bare noen få dager igjen her så suser jeg inn til 2. trimester gjengen på mandag. Håper det går bra med deg her da!!! Klem
:*lillefru*:har født*: Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer så masse, lykke til med graviditeten ) Venter nr 3 jeg og )
svanemamma Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Tusen takk. Så gøy da. Gleder meg masse, men blir nok litt jobb også når babyen kommer;-)
Smykkemaja Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Hei....gratulerer så masse...Jeg venter oxo mitt 3 barn, men frykter at det har gått galt...skal på UL kl 11, så jeg krysser fingrene :-) Ønsker deg masse lykke til! Klem fra
svanemamma Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden. Masse lykke til på UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå