Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet i morres og der stod det jammen GRAVID!!

 

Dette blir vårt tredje barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig da, gratulerer!!! Jeg har bare noen få dager igjen her så suser jeg inn til 2. trimester gjengen på mandag. Håper det går bra med deg her da!!!

 

Klem

Skrevet

gratulerer ja =)

Skrevet

Gratulerer og velkommen hit!

Skrevet

Gratulerer så masse, lykke til med graviditeten :o)

Venter nr 3 jeg og :o)

Skrevet

Tusen takk. Så gøy da.

Gleder meg masse, men blir nok litt jobb også når babyen kommer;-)

Skrevet

Hei....gratulerer så masse...Jeg venter oxo mitt 3 barn, men frykter at det har gått galt...skal på UL kl 11, så jeg krysser fingrene :-)

 

Ønsker deg masse lykke til!

 

Klem fra

Skrevet

Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden.

Masse lykke til på UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...