Gjest Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Testet i morres med cb digital og der kom det ganske fort opp GRAVID. Er så lykkelig. Dette blir vårt tredje barn.
tingeling87 Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 gratulerer så masse!!! hipp hurra:) da kan vi ta følge over til 1.trimester og januarklubben!! når er foreløpig termin? jeg har 16.januar i følge babyverden.
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Gratulere så mye, det må ha vært helt topp å se at du var gravid... Lykke til, håper alt går bra..
Ainahel1 Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 GATULERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lykke til videre:-)=)
Kassi 3 gull Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 så utrolig hyggelig! Gratulerer så mye! Vi forsøker også på barn nr 3 så håper å følge etter inn på 1.tri om ikke så lenge Kos deg med voksende mage!
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 Tusen takk alle sammen. Håper å se dere alle over på 1.trimester snart. Sender masse babystøv*********************** Tingeling87: Har termin 17 januar i følge babyverden. Så gøy at vi har termin ca. samtidig da:-)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer så mye ) testet også positivt i dag, dette blir vårt andre barn
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 Svanemamma: vi har termin på samme dag i følge lommelegen og babyverden
hemmeliggravid Skrevet 8. mai 2008 #15 Skrevet 8. mai 2008 det er visst jeg også... hmm, hva nå? gratulerer masse til deg:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 8. mai 2008 #16 Skrevet 8. mai 2008 Moro:o) Gratulerer så mye... og masse lykke til!
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #17 Skrevet 8. mai 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner. Mummitroll: Gratulerer så mye!! Så gøy med termin samme dag:-) Hemmeliggravid: Gratulerer så mye til deg også.
isi* med liten januar spire!! Skrevet 8. mai 2008 #18 Skrevet 8. mai 2008 Åh er visst en god babydag dette da =) GRATTIS så mye alle sammen.Kos dere med januar bebisser og voksende mager!!
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #22 Skrevet 8. mai 2008 svanemamma: ja, blir bra å følge med deg inn til 1. trimester )
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 8. mai 2008 #23 Skrevet 8. mai 2008 Så heldig du er! Gratulerer så mye!Lykke til med graviditeten!
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #24 Skrevet 8. mai 2008 Tusen takk alle sammen. Blir helt rørt av alle gratulasjonene jeg. :-)
Mikkemafian Skrevet 8. mai 2008 #25 Skrevet 8. mai 2008 Grattis med spiren, svanemamma... Så moro at det klaffer for noen!!! Har IKM på søndag og er ganske spent selv, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå