Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAA! Jeg er GRAVID!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet i morres med cb digital og der kom det ganske fort opp GRAVID.

 

Er så lykkelig. Dette blir vårt tredje barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! :D

Lykke til videre i svangerskapet. :)

Skrevet

Gratulerer så mye!! :-)

Skrevet

Gratulerer så masse:)

 

 

Skrevet

gratulerer så masse!!! hipp hurra:) da kan vi ta følge over til 1.trimester og januarklubben!! når er foreløpig termin? jeg har 16.januar i følge babyverden.

Skrevet

Gratulere så mye, det må ha vært helt topp å se at du var gravid... Lykke til, håper alt går bra..

Skrevet

GATULERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lykke til videre:-)=)

Skrevet

gratulerer_=)..

å masse lykke til:)

Skrevet

GRATLA MASSE :o):o)

 

Skrevet

så utrolig hyggelig! Gratulerer så mye!

Vi forsøker også på barn nr 3 så håper å følge etter inn på 1.tri om ikke så lenge :)

 

Kos deg med voksende mage!

Skrevet

Tusen takk alle sammen.

Håper å se dere alle over på 1.trimester snart.

Sender masse babystøv***********************

 

Tingeling87: Har termin 17 januar i følge babyverden. Så gøy at vi har termin ca. samtidig da:-)

Skrevet

Gratulerer så mye :))

testet også positivt i dag, dette blir vårt andre barn :)

Skrevet

Svanemamma: vi har termin på samme dag i følge lommelegen og babyverden ;)

Skrevet

Gratulere så masse:)

Skrevet

det er visst jeg også... hmm, hva nå?

 

gratulerer masse til deg:)

Skrevet

Moro:o) Gratulerer så mye... og masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner.

 

Mummitroll: Gratulerer så mye!! Så gøy med termin samme dag:-)

 

Hemmeliggravid: Gratulerer så mye til deg også.

Skrevet

Åh er visst en god babydag dette da =)

 

GRATTIS så mye alle sammen.Kos dere med januar bebisser og voksende mager!!

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så mye!! :D

Skrevet

svanemamma: ja, blir bra å følge med deg inn til 1. trimester :o)

Skrevet

Så heldig du er! Gratulerer så mye!Lykke til med graviditeten!

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Blir helt rørt av alle gratulasjonene jeg. :-)

Skrevet

Grattis med spiren, svanemamma... Så moro at det klaffer for noen!!! Har IKM på søndag og er ganske spent selv, ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...