Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Er så mye søtt til jenter.....men synes det er altfor "voksne" klær til gutta. Liker ikke at han skal se ut som en liten tenåring, men se ut som den 1-åringen han faktisk er..
Gulljentene Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hvis du googler Sanrio så vil du finne masse søte "guttedyr" som er med i Kittyfamilien Men har aldri sett noe sånne klær i butikk i Norge, regner med du må på nettet og bestille... Men Polarn & Pyret er jo ikke så verst på gutteklær?..er mulig jeg tar feil siden jeg aldri må se på gutteklærne selv, men du kan nå sjekke!
Mersa og gutta <3 Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Lindex hadde noen t-shorter med som var søte og barnslige, uten dødningehoder og nagler og andre teite ting... Ellers er jeg helt enig, er mye voksent til gutter, må lete litt for å finne normale klær synes jeg...
ScaryMama Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg kjøper snoopy på H&M, og lindex har bamse...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 De søte klærne til gutt stopprer liksom på 86.. Skal de kjøpe større klær er det så mye med dødningshoder og greier.. klær som passer medre til enn 13 åring liksom..
ScaryMama Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har kjøpt mye søtt til gutten min i både 92 og 98.
bus&kul Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Lindex har masse fint tøy i bamse- det er jo litt snillere merker på klærne. Hva med barnegarderoben sine Disney- klær? Cars, byggmester Bob etc. Hvis du ikke må ha en eller annen figur på klærne er jo polarn sine klær veldig snille og fine. Og også Mexx guttetøy og fra petit patapon er det mye som er litt mer pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå