SuperSizeMe Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg tok en test i dag. Quick respons. Resultatet skulle avleses ikke senere en fem minutter. Etter tre fire minutter kommer en SVAK strek... Så da står jeg i grunnen like uvitende tilbake. Skulle hatt mensen lørdag, så er jo fem dager på etterskudd.. På en annen side har denne vært nokså ustabil i det siste.Arrg! liker ikke å ikke vite helt! Andre som har erfaringer med Qick respons?
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hei! Eg tok både quik respons og clearblue testar nettopp fordi quik respons gav så svak strek. Kunne liksom ikkje tru at eg var "svakt" gravid:-) Men viss ikkje eg hugsar feil så betyr svak strek også at ein er gravid. Det gjorde det i alle fall for meg. Veit i alle fall at eg skal kjøpe clear blue neste gong. Håpar du er gravid, då (sjølvsagt viss det er det du ynskjer)! Det høyrest sånn ut:-)
SuperSizeMe Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Takk for respons! Får bare smøre meg med tolmodighet og ta en ny test om et par dager... Jeg ønsker virkelig at den er positiv :-)
Rosica83 Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Så lenge kontrollstreken var til stede, ville jeg stolt på den svake streken! Du kan ikke få en falsk positiv test uten videre. Strimmelen reagerer på hormonet HCG, od det har du kun i urinen dersom du er gravid (eller har testikkelkreft...?) ;-p Men for din egen del, test igjen med en ClearBlue. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå