KaMa Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Altså, jeg tror nok jeg aldri ville ha hoppet til køys med noen bare fordi de har et utseende som er tiltalende. Tror dere på ramme alvor at fordi en fyr er fin å se på, at han er dugandes i sengen? Ellers står vel skuespillere nederst på min liste, siden de lever av å fake, så jeg ville nok aldri ha slappet nok av til at sexen ville blitt bra. Musikere derimot, ja de ser man i det minste hvor flinke de er med hendene...
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hehe........mange tror nok det.....men skal man se på yrker og evt andre ting som har med ferdigheter blandt annet med hendene så kan det bli noen stk da.......... Hva vil du si om en fiolinspiller og kronisk kjeftesmelle da........har de noe håp? hehe
KaMa Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Tja, jeg har ingen motforestillinger mot hverken felegnikkere eller kjeftesmeller. De har vel de samme oddsene som resten av oss.. Er det en motsetning?
Jodasåneidaså Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Et pent utseende trekker normalt til seg flere interessenter enn et "normalt" sådan. Flere interessenter tilsvarer som regel flere sexpartnere. Flere sexpartnere tilsvarer igjen mer erfaring. Mer erfaring tilsvarer ofte (men slett ikke alltid) gode sengekunnskaper. Så jo, jeg personlig tror at påstanden i overskriften i _mange tilfeller_ vil ha noe for seg. Når det gjelder Jude Law, som ble diskutert her i går (og jeg således antar at du sikter til), er han vel rimelig kjent for å være utro over en lav sko, og dersom folk virkelig er så villige til å ligge med ham igjen og igjen, er det vel til en viss grad sannsynlig at han også har et eller annet (ehm) håndfast å fare med utover akkurat skuespillerevner og et pent utseende. (Og, når det er sagt: Man kan for øvrig absolutt synes at noen er "heit, søt, sexy" UTEN å ville hoppe til køys med dem også.)
KaMa Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2008 Fordi om folk har lyst å ligge med en, så betyr ikke det nødvendigvis at vedkommende er noe bra ligg. At kjendiser kan velge og vrake blandt villige kandidater sier heller ikke noe om hvor bra eller dårlig vedkommende er i senga, tvert i mot sier det en del om hva som skal til for å fange interessen til en del folk. Og en person som skifter sexpartner er neppe noen videre god sexpartner. Hvem som helst kan pule, men de (som jeg av egen erfaring kan uttale meg om..) som er gode i senga har gjerne vært i lengre forhold og vært i såpass trygge situasjoner at de har kunnet eksperimentere og prøve seg frem, og altså finpusse på kunskapene.
prekæs Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Som attraktiv er vel faren stor for at man ikke trenger prestere, skulle jeg tro. Eller. Mulig at den attraktive har så høye tanker om seg selv at han føler at han ikke trenger prestere heller.
Candy girrrl Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Tar en med trekkspill. De kan to ting på en gang. Dra det frem og tilbake + en enestående evne til å trykke på alle knottene.
KaMa Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2008 Det er vel det jeg også tror.. Hvorfor skal man ellers skifte sexpartnere ofte?
Ikkelektuell Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 "Tror dere på ramme alvor at fordi en fyr er fin å se på, at han er dugandes i sengen?" Nei, men det byr meg ikke imot å finne det ut.
Dronningen! Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 Tror egentlig ikke utseende har så veldig mye med prestasjonene i sengen å gjøre.... Jeg var sammen med en gutt en gang som hadde en kropp som jeg kunne spist opp - uten kniv & gaffel, kun med sjokosaus og krem! Flink til å kysse og en jævel på foreplay.... + litt tankevirksomhet i det største hodet... .... men fy fabian for en dott i senga!!! Jeg ble litt skuffet etter 2 ukers foreplay kan du si... Han er faktisk den eneste mannen jeg har vært i et forhold til som jeg ville ha valgt en kopi av - med batterier!!
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Hehe, damer blir nå aldri fornøyde heller - enten er det for mye foreplay eller for lite!
Dronningen! Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 Men 14 dager var kanskje litt i overkant? Hadde jo ventet meg en tur herfra til evigheten og tilbake...
prekæs Skrevet 8. mai 2008 #14 Skrevet 8. mai 2008 Å fysj og fy. To ukers forspill. Herregud, liksom:)
Tøysetipp Skrevet 8. mai 2008 #15 Skrevet 8. mai 2008 Fysisk tiltrekning = kjemi. Ergo kan ferdighetene være så som så.. Et heit utseende er da ikke ensbetydene med å være en god elsker. Èn med mange tilfeldige sex-partnere som aldri slår seg riktig til ro vil jeg anta er en dårligere elsker (gj.snitt.) enn en som har hatt en/flere parntere over lengre perioder i løpet av livet. Da hjelper det ikke hvor heit du er. Men, det er da ikke et minus... heller. En god begynnelse på bli mo i knærne og få roser i kinnene..
Dronningen! Skrevet 8. mai 2008 #16 Skrevet 8. mai 2008 To uker ja.... Og da hadde vi flørtet litt forsiktig i nesten en mnd!! Tror faktisk det er en av de få gangene jeg har vært skikkelig frustrert når det kommer til sex...
ScaryMama Skrevet 8. mai 2008 #17 Skrevet 8. mai 2008 Hva er "god i sengen"? For meg betyr det at jeg blir skikkelig klar, og da må vedkommende være kjekk! Hjelper ikke om gutten er ekspert på kama sutra, er han ikke kjekk, så tenner ikke jeg. Ganske enkelt...
Dronningen! Skrevet 8. mai 2008 #18 Skrevet 8. mai 2008 Kjekk?? på hvilken måte da? Hjelper ikke om han ser ut som en blanding av Brad pitt, george Clooney og Jude Law om han ikke vet hvordan han skal bruke tissefanten/hendene/munnen sin.
Dronningen! Skrevet 8. mai 2008 #20 Skrevet 8. mai 2008 Så om tissen hans er så liten at det blir nesten som Tommelise i Dovregubbens hall, spyttet henger rundt ansiktet ditt som på en st. Bernhard og hendene hans flyr som på et flipperspill så er det helt ok så lenge han er kjekk???
KaMa Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 8. mai 2008 Jøss.. så det eneste som skal til for å få deg i bro er en kropp du liker å se på. Det var da et underlig sexliv du utleverte akkurat nå..
KaMa Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 8. mai 2008 Den var til Kozy, men passet i grunnen godt inn under innlegget ditt også, HKH.. :-)
ScaryMama Skrevet 8. mai 2008 #23 Skrevet 8. mai 2008 Nei, tenner heller ikke på små tisser og ekle gutter. Men er gutten kjekk, har bra utstyr og sjarm og utstråling, så er det bra. En gutt man er tent på blir selvfølgelig oppfattet som bedre i sengen enn en gutt man ikke tenner på!
Dronningen! Skrevet 8. mai 2008 #24 Skrevet 8. mai 2008 HVem tenkte du på KaMa? For jeg kunne ikke vært mer enig med deg...
Dronningen! Skrevet 8. mai 2008 #25 Skrevet 8. mai 2008 Hva mer forlanger man når man er 24 år, singel og det er sommer? Jeg tok raskt til fornuft og skaffet meg nye batterier:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå