På vei igjen? Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 går over til siste trimester i morgen, er både glad og spent for den siste etappen Er forresten 28+0 i dag.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Grattis, så spennende! Syns tiden flyr eg, og den flyr ikke mindre nå som våren er kommet for fullt:) Lykke til på siste etappe!
På vei igjen? Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Tusen takk, synes det er litt skremmende og at tiden har gått så fort. Godt er det nå uansett. Håper det går like greit på siste trimester som på de andre.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Enig, syns også det er litt skremmende av og til, men tar meg liksom i det og tenker at når vi kommer til slutten....da er vi klar uansett! Tenker det skal bli godt å kvitte seg med magen og alle kg etter en vaaaarm sommer he he og ikke minst få den lille babyen i armene da<3
På vei igjen? Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2008 Absolutt, jeg har en datter på 4 år fra før, så jeg vet litt i hvert fall hva jeg går til selv om den nye er helt annerledes. Har en del ting fra før så siden jeg får en jente til så er det praktisk.
anette&tutta mari :) Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Hei, da har du også termin 2.august? jeg er 28+0 idag og går over til 3.trimester i morgen! skummeltspennende:D
mamman til juliprinsesse Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 da fikk jeg greie på det jeg ahr lurt på en stund, om jeg går over i morgen eller på lørdag, og det er på lørdag, har visst ikke helt fått med meg disse dagene, er 27+6 i dag nemlig, så da skal jeg liksom være her inne en dag til så kommer jeg etter på lørdag!! dette går unna!! :-) vi skal også på 3d på lørdag gleder oss som små unger!!
mamma21*Har født* Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Er også 28+0 i dag og går over i tredje trimester i morgen :)da har vel du også termin 2 aug? måtte tiden gå enda fortere enn d dn har gjort til nå
Mamma mjaua Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 så heldig du er:) hadde du menstermin i juli? jeg hadde det, men ultermin viste augustbaby:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå